Beyazi kararmış kara bulut bu Tusunami gibi taşmış sanki su Dellenme çek sabır deyiver ya hu Kafasına geçir dikenli tolga............................................maskosu
Göreceksin halk isyanını Kırıldı bak sabır taşı Un ufak oldu toza karıştı Bitsin umudun vuruldu pranga ..........................................Berşah
Yükü ağır olan, hemen kaçıyor Nasıl bir milletiz, dalga geçiyor Demokrasi diyor, adam seçiyor Diktiğimiz ağaç, vurduğun gaga..........................Sükûtî-Yusuf AKÇA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUHATABINA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUHATABINA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yükü ağır olan, hemen kaçıyor Nasıl bir milletiz, dalga geçiyor Demokrasi diyor, adam seçiyor Diktiğimiz ağaç, vurduğun gaga..........Sükûtî-Yusuf AKÇA
Özgürlüğün altında dalga dalga dalgalanan dizelerin yeri bunlar, Özgürüz ya ondan çıkartılıyor Özgürüz ya adam seçiliyor Benim Osmanlımdan kalan adam seçmeksizin her kıtayı kabul eden bir milletimin anlayışıdır. Bugün devamı olan Türekiyemin üstünde oynana emeller yerini Türk milletimin azizliği ile devam edilecektir.
Allah razı olsun Saygı-sevgi ve selamlarımla
Sükûtî-Yusuf AKÇA tarafından 3/6/2009 10:15:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sadece başarılı ve gerçek bir şiir için yürekten kutlamak isterim....sözleriniz gitmesi gereken yere ulaşacaktır. eminim ki :) Tebessüm tadında dua ile kalınız.
yine sokaklar gürül gürül ve yine temcit plavi gibi eski söylemler gündemde yapacağız
bir sürü ğız ğız ğız... sormak lazım güç elinde olupta yapmamak ne perhiz... haklı bir şiir doğru tespit ve anlayana okkalı bir balyoz... alsınlar bakalım kardeşimni dilinden nasiplerini yüreğine sağlık selam ve muhabbetle....
Beyazî´m milletin değil gözü kör Doğruyu yanlıştan ayıracak gör Sen hakk´ın ağını samimice ör Ne rüzgar koparır ne de kasırga ***************************************** Beyazi kararmış kara bulut bu Tusunami gibi taşmış sanki su Dellenme çek sabır deyiver ya hu Kafasına geçir dikenli tolga....
kutlarım.. haklı bir isyan.. İstiklal Marşımızı düşünüyorum da yahu hergün okusan yeri.. Böyle bir şey olabilir mi diyor insan. ama yaşanan gerçek de bu.. İnşaAllah kendimize geliriz diyorum, mankurtlaşanlar şunlar bunlar.. saygılarımla..
çok çok güzel ve de mana dolu
engin olsun kalemin yüreğin