BİLİYOR MUSUN? UYKUM UÇUP GİTTİ AZ ÖNCE, GÖNÜL PERİSİNİN O ŞEFFAF KANATLARINA ASTI DA GİTTİ BENİ BU GECE SENİN ARDINDAN GÜZELİM… SENİN İÇİN, HASRETİNE DAYANAMADI, GÜĞSÜNÜ YUMRUKLAYA YUMRUKLAYA, ZOR ETMİŞTİ GECEYİ… SELLER, SULAR İÇİNDE BOĞULUP KALMIŞTI DUDAKLARIM, SENİN YÜZÜNDEN GÜZELİM, HEP SENİN YÜZÜNDEN. NE YAPTIYSAM ANLATAMAMIŞ, İNANDIRAMAMIŞTIM SANA AŞKIMI… HER CEFANA, HER İŞKENCENE, HER KIRICI SÖZÜNE, HATTA, GURUR KIRICI HAKARETLERİNE, BOYUN EĞMİŞ, SUSMUŞ EYVALLAH DEMİŞ, KABUL ETMİŞTİM… YETMEMİŞ SEVDAMI DEFALARCA SANA ANLATMAMA… İNANDIRMAYA ÇALIŞMIŞTIM DEFALARCA, AMA HEYHAT…! NE MÜMKÜN!? İNANDIRAMAMIŞTIM SANA. ARADAN BUNCA ZAMAN GEÇTİ, DEĞİŞEN BİR ŞEY YOK YİNE… SEN YİNE ESKİ HANCI, BENSE, YİNE O GARİP YOLCU… BU DENLİ AF EDİLMEZ, BU DENLİ AĞIR CEZALI, BU DENLİ ACIMASIZCA, YARGILANACAK, NE SUÇUM VARDI? SÖYLER MİSİN? BEN SANA NE YAPTIM!???? YALNIZCA EVET, YALNIZCA SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLEDİM… BU MU AĞIR CEZALIK SUÇ? SAĞOL BE GÜZELİM… VAROL…SEN YİNE MUTLU OL SEN YİNE SEVGİYE ADANMIŞ, ÖMRE BEDEL SEVDALARI, AĞIR SUÇ KABUL EDEN, ÖMRÜNCE YALNIZLIĞA ÇARPTIRAN, BÜYÜK SUÇLARDAN SAYAN, KARŞI CİNSLERİN DÜŞMANI, HAKİM OL, YARGIÇ OL… BU ROLÜ, BU OYUNU ÇOK İYİ OYNUYORSUN… OYNAMAYA DEVAM ET, BELKİ BİR GÜN DÜNYA OSKAR ÖDÜLÜNÜ, SANA VERİRLER… ÖYLE DEĞİL Mİ GÜZELİM!????? ÖYLE DEĞİL Mİ CANIMIN İÇİ? ÖYLE DEĞİL Mİ, SEVDAMIN GÖZYAŞI? ÖYLE DEĞİL Mİ, ZEYTİN YEŞİLİ GÖZLÜ YAR? SEN BANA ÇOK ŞEY ÖĞRETTİN… UZUN ŞİİRLERİ SEVMEZDİM, SIKICI BULURDUM, BANA UZUN ŞİİRLERİ SEVDİRDİN. YAZMAYI ALIŞTIRDIN, BİR GÜZELE BUNCA EĞİLMEZDİM ESKİDEN AYAKLARININ ALTINDA PASPAS OLDUM… BİR ZEYTİN YEŞİLİ GÖZ İÇİN, BU DENLİ AĞLAMAZDIM, ŞİMDİ GÖZLERİM BOZULDU… YAZILARI DA OKUYAMAZ OLDUM ARTIK, NİCE GÜZELLER GÖRDÜM, TANIDIM DOST OLDUM, ARKADAŞ OLDUM SEN ONLARA HİÇ BENZEMEDİN… HEPSİNİ ERTESİ GÜN UNUTTUM SEN… SEN ÖYLE DEĞİLDİN! ÖYLE DEĞİLDİN SEN DENİZ GÖZLÜM… ZEYTİN YEŞİLİ O GÖZLER, BİR ÖMRE BEDEL, ANLAMLI GÜLÜŞÜN, NİCE SEVDALARA DEĞER… SEN ÖYLE DEĞİLSİN DENİZ GÖZLÜM, BAK, SÖZÜNÜ ETTİĞİMİ ANLAYAN KALBİM YİNE AKSAK ÇALIŞMAYA BAŞLADI… YİNE TEK TEK VURUYOR. YİNE İNLİYOR İNİM İNİM… BİR ŞEYLER ERİYİP AKIYOR İÇİME, AKIP GİDİYOR BİR TANEM… HEM DE YAKIP GİDİYOR. GECENİN BİR YARISI BENİ, BENİ YATAĞIMDAN, BENİ UYKUMDAN ETTİN… İÇİM YANIYOR DUDAKLARIM KURUYOR, SUSUZUM SANA, SUSUZUM AŞKINA SUSUSZUM TÜM İLGİNE… NE OLUR BİTİR BU ACIYI, BİTİR BU İŞİKENCEYİ, YA BENİ SEVDANLA YAK… YA DENİZ GÖZLERİNLE ÖLDÜR, YA AŞKINLA YAŞAT, YA DA BİR HANÇER SOK… BİR HANÇER SOK KALBİME, SONA ERSİN BU ACI…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTİR BU İŞİKENCEYİ, YA BENİ SEVDANLA YAK… YA DENİZ GÖZLERİNLE ÖLDÜR, YA AŞKINLA YAŞAT, YA DA BİR HANÇER SOK… BİR HANÇER SOK KALBİME, SONA ERSİN BU ACI… YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR:KUTLADIM SELAMLA:
YA BENİ SEVDANLA YAK…
YA DENİZ GÖZLERİNLE ÖLDÜR,
YA AŞKINLA YAŞAT,
YA DA BİR HANÇER SOK…
BİR HANÇER SOK KALBİME,
SONA ERSİN BU ACI…
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR:KUTLADIM SELAMLA: