(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkusuz Korkak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkusuz Korkak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
var gibi bir yoktan korkarda insan, korkmaz birtek vardan sanki yok gibi.... bu kadar olur ,mükemmel ötesi olmuş ,tebrik ederim. hakikatleri yazan kalemler hep yazsın durmadan.gerçeklere perde çeken cahillere ithaf olsun
Rüya âleminde, birşeyler görse, Âniden dehşetle, açılır gözü. Gölgesi karşıda, birden belirse, Beyazdan da beyaz, kesilir yüzü.
Dilde, eskimiş bir isimdir ihsan, Duyarım (evet)ler, daha çok gibi. Var gibi bir yoktan, korkar da insan, Korkmaz, tek bir (var)dan, sanki yok gibi. ********************************************************* Müthiiiiiiiş! Başka da sözüm yok gibi... Saygıyla!
Hayâl âleminde, birşeyler görse, Âniden dehşetle, açılır gözü. Gölgesi karşıda, birden belirse, Beyazdan da beyaz, kesilir yüzü.
Dilde eskimiş bir, isimdir ihsan, Duydum ki; (evet)ler, daha çok gibi. Var gibi bir yoktan, korkar da insan, Korkmaz, tek bir (var)dan, sanki yok gibi.
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Korkmaz, tek bir (var)dan, sanki yok gibi.
aklı dinlemeyen evhamlara boğulur.. tebriklerimle, anlamlıydı..