Aşa aşa geldim dağ ve taşını Temellere dizdim KEMER taşını Hilâl sandım göz üstünde kaşını Çok yoldurdun sevenlerin saçını Sanadır bu sözler, duy beni Söke’m Sevdam sana, aşkım sana bil Söke’m
Gümüş Dağın eteğine kuruldum Fırtınana, toprağına vuruldum Sevdan ile diyar diyar kovuldum Gurbetlerde geze geze yoruldum Sanadır bu sözler, duy beni Söke’m Sevdam sana, aşkım sana bil Söke’m
Sevda Dağı’na güzeller gelirdi Ada yolu, bir mesire yeriydi Nice aşklar, orada yeşerirdi Nerde kaldı o günler, söyle Söke’m? Sanadır sitemim, duy beni Söke’m Sevdam sana aşkım sana bil Söke’m
Aşıklar köprüsü, şimdi ne garip.. Bu nasıl sevda, aşıklar acayip? Küsmüş lambaları, boynunu büküp Seven yürekleri sineden söküp Sanadır serzeniş, bu sözler Söke’m Nerde o eski yıllar, söyle Söke’m?
Delice bir selle akardı çayın Eskiye dönüp, bugünü yok sayın.. Bugün ağlarken, o günü yaşayın Anılara bakıp bu günü yakın Acılarla değil, sevdayla kalın Anlarsan, sen anlarsın beni Söke’m.
Moralı’dan selam verip bakardım Demir Köprü’nden korkarak kaçardım Çay içinde çömleklere bakardım… Şimdi maziyi düşünüp yanarım O güzel günleri şimdi ararım, Haydi o yılları, geri ver Söke’m
Lâle Dağı’nı hiç unutur muyum? Bilmem ki dün mü, bugün mü mutluyum!? Maziyi yaşamakla, suçlu muyum? Yoksa hep o günde mi kalmalıyım Bu sevda sona ermez, anla Söke’m Avutma beni, çaresizim Söke’m…
Yılan gibi dolanıyor Menderes, Zehirli atıklarına gayri pes… Çıksın artık Sökelilerden tok ses. Kalmadı kuşlarında o güzel ses Bu sancın ne zaman dinecek Söke’m? Elbet yüzün bir gün, gülecek Söke’m.
İlkbahar ayları, hafta sonları Hele Cumartesi, Pazar günleri.. Yola dökülürdü, insan selleri Yerden biterdi goncası, gülleri. Unutulmaz Kocakelle, Şarlağı Bir mazi oldu, şimdi bunlar Söke’m.
Ebem kuşağı gibi renk renk kızlar Baktıkça gençlerin yüreği sızlar Çalınır cümbüş, vurulurdu sazlar… Sevenler bakışır, gönüller sızlar, Unuttun mu o günleri Söke’m? Sanma ki, gönüller unutur Söke’m.
Bu bir sevda türküsüdür, çok görme, Sitemlerim sevgimdendir, kem bilme.. Gönülden döküldü bunlar dilime, İstersen sil defterden, kötü bilme… Bu sevda, benim yaşamımdır Söke’m Sunduğum, bir damla balımdır Söke’m.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖKE’M (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖKE’M (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.