(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün yüklü gemiler akar limana Gözünün ağı kurulur ve akında kurur meltemin rengi Göğü dişler gibi mavim haykırır bir sabahtan, bir sabaha Görür müsün benzimi ya da farkında mısın gördüğünün?
Teşekkürlerim öyle çok ki sevgili dostlarım Burada olmanızla onur duydum. Ziyaretiniz, varlığınız, sözleriniz çok değerli benim için. Tek tek isimlerinizi yazmamış olsam da biliniz ki bir bir sevgiyle andım adlarınızı Ve buraya da bıraktım bir tutam Kabul buyurunuz
Bugün bahar sürerken gün İçimde tetik düşürür sesin Çağrısı tutar her çiy damlasından Güller dağıtan köşe başından çıkacak bir hayale uzanır elim Ruhun sustuğu, gecenin pustuğu, ayın yere indiği gün bakışından Bir uçurum düşer dar kuyulardan imbik imbik süzdüğüm
Nefis dizeler sözün bittiği anlar dizelerin içine girip kaybolmak yüreğine sağlık sevgili Öznur harikaydın dostum şiirlerini okumak çok keyifli sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Tek sözcük karşılık olabilir bu şiire:Muhteşem! "At üstünde dize gelir türküler, kuş gagasında taşınır tohum Su dokusundan köpük kanatlarla çağlar şadırvan Çığlığı tutar dağ başından çığ indiren şakayığın Aynalardan süzülür yağmurlarca söz Uyur sonsuza dek ölüm" İnanmadığım yorumu yapamam, içtenliğimle söylemek isterim:Muhteşem.
Bugün bahar sürerken gün İçimde tetik düşürür sesin Çağrısı tutar her çiy damlasından Güller dağıtan köşe başından çıkacak bir hayale uzanır elim Ruhun sustuğu, gecenin pustuğu, ayın yere indiği gün bakışından Bir uçurum düşer dar kuyulardan imbik imbik süzdüğüm
Sevgili dost Yüreği engin insan Hüznümün akışı Gülüşün bakışı… Şiirdeki başarın yüreğimin onuru… İçeriği yoğun İmgesi güçlü Anlamı zengin Dizelerinde buluşmak ne güzeldi…
Sanki bir tarih sayfasından kopmuş gelmiş. Şiir okumak bir ayrıcalık Yazmak ise şairin kalitesinde başlıyor. Ne desem az kalır hissettin mi beni…? :) Sevgilerimle, tebriklerimle canım.
Bugün bahar sürerken gün İçimde tetik düşürür sesin Çağrısı tutar her çiy damlasından Güller dağıtan köşe başından çıkacak bir hayale uzanır elim Ruhun sustuğu, gecenin pustuğu, ayın yere indiği gün bakışından Bir uçurum düşer dar kuyulardan imbik imbik süzdüğüm
Çok uğraştığınız, emek verdiğiniz, üzerinde çalıştığınız şiirin her bir satırında belli. Günün şiiri derim ben. Gerçekten çok başarılı bir şiire imzanızı atmışsınız. Tebriklerim yürekten..
"Eskidendi tutunup gidesim Köpüren saçlarına bir geminin ardından ...." Çok özel bir şiir bu.Gerçekten harikaydı.Açıklama kısımlarına gelince, okuyucuyu fazlaca düşünen bir tutum... Saygılarımla....
Gözünün ağı kurulur ve akında kurur meltemin rengi
Göğü dişler gibi mavim haykırır bir sabahtan, bir sabaha
Görür müsün benzimi ya da farkında mısın gördüğünün?
yüregine saglık
tbrr ...
aspava