ıssızlığım dağ doruklarıdır yağar üstüme üstüme kar eser başımda asi rüzgar yanım yörem buza kesmiş üşür gönlüm kuytuları, yine sensiz sitemkar!.. yar!.. tez gel!.. çığa durmuş zaman; beyaz bir ölümle pusuda, isimsiz uçurumlarda bekletme beni... sen ki gül dokunuşlu sen ki nisan bakışlısın taze baharınla beni gel de son bir defa sar!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAZ ISSIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAZ ISSIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dağ doruğunda ıssızlığımdır kar içimi ürpertir selamsız asi rüzgar yanım yörem buza kesmiş sabahsız üşür gönlüm kuytuları yine sitemkar yar... tez gel!.. çığa durmuş zaman beyaz bir ölümle pusuda isimsiz uçurumlarda bekletme beni... beni gül dokunuşlu beni nisan bakışlı baharınla bir kez daha sar... güzeldi kutlarım.....
dağ doruğunda ıssızlığımdır kar içimi ürpertir selamsız asi rüzgar yanım yörem buza kesmiş sabahsız üşür gönlüm kuytuları yine sitemkar yar... tez gel!.. çığa durmuş zaman beyaz bir ölümle pusuda isimsiz uçurumlarda bekletme beni...