(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bekle biraz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bekle biraz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabah ilk baktım Şiire. Masal dünyasında bir çocuk gördüm, yalçın dağların eteklerinden varmaya çabalardı Kaf Dağlarına. Mavi düşlerle, nar krımızı umutlarla. Sonra gün doğdu eşlik etti bu koroya. Sevgi ve selamla.
Bekle biraz derken okuyanı da zamanı o anlık durdurup bekletme moduna aldığınızı bilmenizi isterim. Çok azdır insanın okuduğu şiire ritim uydurup, kelimeleri içinde hissedip tutulduğu. Bunu başarmışsınız. Saygılar....
bekle biraz, birazdan durulacak bu hırçın dalgalar yakamozlar oynaşacak gözbebeklerinde bir hayal çizeceksin gökyüzüne ellerinle. bir yanı ince, nazenin, bir yanı çelik gibi keskin...
bekle biraz, birazdan dinecek yaşı gözlerimin ve kekremsi bir tadı kalacak dudaklarımda yalnız senin için…
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Mükemmel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.
"bekle biraz"