(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLÜ SÖZ--I-- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLÜ SÖZ--I-- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyada en adaletli sıra; Doğum ile Ölüm sırasıdır...aslında sıra kavramı başlı başına bir adalet göstergesi değil mi..Yaradan Ol dese olsam,öl dese ölsem de başka bir açı tabi ...çok farklı açılardan ele alınabilir tabi...düşündürdüğünüz için tebrikler...(sevdalı adındaki üyeliğimden sonra sökreyle döndüm)
Doğum sırasını biliyorda ,keşke ölüm de sırasını bilse.Çocuklar ve gençler ölmese....Doğum adildir de,ölümün adil olması için herkesin ihtiyarlayarak ölmesi gerektiğini düşünüyorum...Yazdıkların beni epey düşündürdü.aklınla ,yüreğınle çok yaşa....Yoksa adaletli olmaz ölüm...
Dünyada en adaletli sıra; Doğum ile Ölüm sırasıdır...aslında sıra kavramı başlı başına bir adalet göstergesi değil mi..Yaradan Ol dese olsam,öl dese ölsem de başka bir açı tabi ...çok farklı açılardan ele alınabilir tabi...düşündürdüğünüz için tebrikler...(sevdalı adındaki üyeliğimden sonra sökreyle döndüm)