(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsmail henüz küçüktü, susamıştı, ağlamaya başladı, Hacer Safa ve Merve arasında su aradı ama bulamadı, Sonunda tepenin üzerinden oğluna bakmaya başladı, İsmail’in yanından bir su kaynamaya başlamıştı…
EN GÜZEL KISSALARDAN BİRİYDİ TEBRİKLER...ANCAK İNSAN DEVAMINI DA BEKLİYOR BİRAZ:) SAYGILAR...
evet, ben de öyle düşündüm ama daha uzarsa o zaman da başka türlü sıkıcı olacağı nedeniyle üzerinde durmadım, devamını okuyucular zihinlerinde sürdürsünler dedim:)
İsmail henüz küçüktü, susamıştı, ağlamaya başladı, Hacer Safa ve Merve arasında su aradı ama bulamadı, Sonunda tepenin üzerinden oğluna bakmaya başladı, İsmail’in yanından bir su kaynamaya başlamıştı
KUTLADIM .. KİM OLURSA OLSUN SEVEN GÖNÜL KISKANIR .. DÜŞÜNDÜREN DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM GÜL BIRAKTIM ŞİİRE VE ŞAİİRE .. SELAM VE SEVGİ ŞİİRLE KALIN...
Evliliği isteyen Sare’ydi ama kıskanan yine o oldu, Onları yanından uzaklaştırmasını İbrahim’den istedi, İbrahim daha fazla dayanamadı, onları yanına aldı, Götürüp o yıllarda ıssız bir yer olan Mekke’ye bıraktı…
İsmail henüz küçüktü, susamıştı, ağlamaya başladı, Hacer Safa ve Merve arasında su aradı ama bulamadı, Sonunda tepenin üzerinden oğluna bakmaya başladı, İsmail’in yanından bir su kaynamaya başlamıştı…
Güzel de değişik bir çalışma çok güzel anlatılarak ifade edilmiş yüreğinize sağlık,Saygı ve sevgilerimle
babası o sıra kabenin temellerini bulmuş ve Kabe'yi onarmaya başlamıştı
annesi ve İsmail iyice susuz kalmışlardı. bu arda babaları İnşaayı bitirdi ve karısını ve çocuğunu aramaya koyuldu. nereye götürmüştü çift başlı hortum onları
ayağını vurdu İsmail annesi şaşkındı, birden su fışkırmaya başladı
ve suyu gören kuşlar toplandı başında İsmail ve annesinin
baba İbrahim takip etti kuşları buldu bu sayede oğlunu ve karısını
İsmail henüz küçüktü, susamıştı, ağlamaya başladı,
Hacer Safa ve Merve arasında su aradı ama bulamadı,
Sonunda tepenin üzerinden oğluna bakmaya başladı,
İsmail’in yanından bir su kaynamaya başlamıştı…
EN GÜZEL KISSALARDAN BİRİYDİ TEBRİKLER...ANCAK İNSAN DEVAMINI DA BEKLİYOR BİRAZ:)
SAYGILAR...