(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEMRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEMRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfamı ziyaret eden ve şiirimi okuyup yorum yazan ve yazmayan bütün arkadaşlara teşekkürler. Aybars KARLIDAĞ tarafından 2/25/2009 6:05:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aybars KARLIDAĞ tarafından 2/25/2009 6:46:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Düşersin" yerine, "Hedefin" sözcüğü nasıl olur? Bir değerlendirin. İkinci kıt'ada "cemre- Emre; toprağı-yaprağı" uyakları çapraz şekilde çok güzel uygulanmış. I. kıt'ayı da bu şekilde düzenleseydiniz keşke. " a,b,a,b / c,d,c,d " şeklinde . Cemre'ye şiir yazmak hiç aklıma gelmemişti. Şair işte; nereye, neye, kime şiir yazacağı belli olmaz. Kutluyorum.
Güzel bir eser hepimiz,birer cemre gibi düşmedikmi yeryüzüne,ama o cemrenin değerini bilmöek güzel olsa gerek,Hayatı sevmek ve yaşamak gereklidir,yüreğiniz kaleminiz daim olsun.
Toprak derken,gönüllere pusu
Sırasıyla hepsine, düşersin bir bir
Gönülleri ısıtırsın, kalkar yası.
Güzeldir, sevdaya dönüşür cemre
Ruhları ısıtır,mayasıdır toprağı
Sevgidir kalplerde, Yunus Emre
Baharla canlanır, ağaçların yaprağı
yüreğine sağlık .... sairim güzel şiirdi tebrikler....