Güzeller güzelim halim yaman O günden buyana perişanım Kalbin son çırpınışlarında Bir şiir yazmak istedim sana. Karmaşık duygular geldi aklıma Son konuşmamızdaki sözün Etkilemiş olmalı...
Neden? Neden... Neden? Bu kadar çok etkiledin beni Umut verdin bugüne dek, Aniden değişmen neden? Yaptığın acımasızlık niçin? Görmesem de hissediyorum ki, Sen de eriyorsun için için... Kayalar kadar acımasız Katılaşman mı gerekti? Yazık değil mi bize? Yazık değil mi sevdamıza? yazık değil miaşkımıza? Yazık değil mi umutlarımıza? Sevgi sevgi süsleyip İçimizde yaşattığımız O umutla yaşadığımız Vuslatımıza yazık değil mi?
Gerçeklerin zorluğunu Gerçeklerin acı olduğunu Gerçeklerin ulaşılmaz olduğunu Gerçeklerin gözyaşı olduğunu Yeni mi öğrendin? Dünde böyle idi bu Yarında böyle olacak Geklecekte de...
Niye sevdin bile bile? Niye kabul ettin sevmeyi? Niye kabul ettin yanmayı? Başlarken düşünmedin mi? Her ihtimali konuşmadık mı? Şimdi ne oluyor yaptıkların?
Yine sözümdeyim ben Geri adım atmadım Atmam da... Atamam da Sevdim seni be sultanım... Bundan ötesi var mı? Bana göre yok. Ölüm mü diyorsun? Boşver ölümü... Sevdanın yanında Ölümün sözü olmaz güzelim Olsa da, ne yazar? Bir gün nasılsa öleceğiz... Ha şimdi Ha yarın Ha öteki gün... Olmayacak mı sonunda? Korkmaya değer mi ölümden?
Herşeyi kabullenip, Göze alıp da, Gelmedim mi ben sana? Sonu bu mu olacaktı sevdamın? Ve her zaman Ağlayan ya da kaybeden Seven kalpler mi olmalı? Söyle bunu bana... Yaşamın kuralı bu mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMEK SUÇ MU? (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMEK SUÇ MU? (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım kalemi yüreği