(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Epeydir unutmuşum bu siteyi, hatırlayıp geldim..uğramayalı çok güzel değişiklikler olmuş..ve ilk okuduğum şiir sizinki oldu..''turnayı gözünden vurdum'' derler ya aynen öyle..haftanın 1. seçilen şiire denk gelmişim..Gerçekten bu ödülü fazlasıyla hak etmiş..kutlarım güzelim..
Önce seçtiklerime ekledim şiirinizi, sonra yorum yazmak için epey yol katettim, okuyarak. Ve günün şiiri olmayı hak eden kaleminizi kutladım, yüreğinizi kutladım, başarınızı kutladım yürekten.
günün şiiri olduğunu bilmeden yorum yazmıştım... bu güne kadar gördüğüm en güzel ve en çok yorum alan şiirlerden biri... tekrar tebrikler.. sizin gibi değerli şairlerle aynı sitede kamşu olmak çok güzel.:)))
defalarca, İzmir özlemi oldum gittim geldim şiirine de tüketemedim özlediğim şehre hasretimi...bir hasret ki bir tütsü gibi tütüyor hala dizelerinde..kaldım...
Hocam kusura bakmayın bu güzel şiirinizi gözden kaçırmışım. Mükenmel şiirinizi kutlarım. günün şiiri seçilmesinide ayrıca kutlarım. Fazlasını hakkediyor bence bu şiir... Saygılar...
Döndüm ve tekrar okudum günün şiirini ve yürekten kutluyorum alkışlarım sevgili öznur'un yüreğine ve güzel şiirine sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle sevgili dostum..
Çınar GÖLE
Çınar GÖLE tarafından 3/17/2007 4:34:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Işın Ergüney ağabeyimi kalemine kendisine saygı ve sevgiyle anıyorum bir kez daha ben de ve bir sonsuz teşekkür ve sevgilerimi daha bırakıyorum her birinize Var olun daima sağlıkla
aaaa ben neden görmemişim bu şiiri daha önce:((( ama neyse ki böylesi güzellik günün seçkisi olmuşta bende kaçırmaşım avuntusundayım.. öznür dost kusura bakma canım
alkışlarla tebriklerimi ve sevgimi bırakıyorum en çoğundan..
adım gibi bu şiirin " günün şiiri " olacağını anlamış ve de hissetmiştin zaten ilk yorumumda da " günümün şiiri " olarak ilân etmiştim..bu güzel ve başarılı sonuç benim açımdan hiç de sürpriz olmadı..bilakis bunu haketti..kutlarım tüm dostlarım, Samsun ve Erzincan halkı adına...teşekürler...saygılarımla...
Boşuna Günün şiiri seçilmemiş. Editörü kutlarım! Böyle güzel şiirler bu sayfalarda yer buldukça, bizim gibi amatörler satır aralarında kalmaya mahkum. Öznur hanım şaka şaka! Sizi kıskandığımdan değil. Sadece şiirinizin gücünden. Fakat siz merak etmeyin: "Şair kıskanmaz!" Kutlarım!
SEMİH SEYYİD tarafından 3/17/2007 12:19:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
En geç okuyan ben olduğum için bana yazacak bir şey bırakmamış dostlar.Ama söyleyecek fazla bir şey yok zaten...Tek kelime...Mükemmel.... Kutlarım.Selam ve Saygımla....
Şiir alıp götürdü beni de içine ve sevgili dostum şiirlerini okumak inanılmaz keyifli harika dizeler ne söylenebilir ki yürekten kutluyorum ve alkışlıyorum güzel dizelerini yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Çınar GÖLE
Çınar GÖLE tarafından 3/16/2007 8:15:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
ben tüm yorumları buraya alıp hepsine katılıyorum diyorum ve çok ama çok güzel bir şiir olduğunu da söylemeliyim...tebrikler kocaman tebrikler harika şiirinize...saygı ve sevgiyle kalın...
Tülden kanatlarında seni taşır düşlerime albatros Kutsal görevindendir kanatlarının gücü Dağlara yaslanmış gibi başım Çiçek açan çocuklar, çocuğa duran analar Pike yapan bir kartal ve yelken takan yüreğim gibi Bir avuç dünya, bir karış okyanus düşer Siyahın üstüne iner ellerinden beyaz ipekli tüller
Merhaba Dostun Güzeli Dizelerinde ki her anlam düşten, hayattan dem vurmuş. Seçtiğim bölüm özellikle beni çok etkiledi. Hani insanın ruhunu okşar, düşlere sürekler, düşünceye öteler işte tam anlamıyla bu bende ki anlatımı bu ama diğer dizelerle de birleşince daha yoğunlaştı. Betimlemeyle verilen sözle işlenen ruhun deriniyle birleşince okumak keyif verdi inan. Albatros benim en sevdiğim kuştur, seninle olan bu ortak yönlere yabancı değilim :) Gece ve sabah kucaklaşmış dizelerinde. Bense senin güzel dostluğunda… Tebriklerimle canım. Şiir okudum. Sevgimle…
Not: En uzun kanat açıklığına sahip olan kuştur. Albatroslar açık deniz kuşları olup suda uyur ve beslenirler. Ancak yumurtlamak ve kuluçkaya yatmak için karaya çıkarlar. Eşler birbirlerine son derece saygılı ve centilmendir. Saatlerce birbirlerine sevgi gösterilerinde bulunurlar. Sevgi olan yerde güzellik vardır tıpkı şiirin gibi...
benden tam puan aldı eseriniz betimlemeler çok güzel ve muazzam bir şiir hayal gücünüz müthiş şair tebrik eidyorum ben hala dizelerinize çizdiğiniz resmin içindeyim tebriklerimle
Tülden kanatlarında seni taşır düşlerime albatros Kutsal görevindendir kanatlarının gücü Dağlara yaslanmış gibi başım Çiçek açan çocuklar, çocuğa duran analar Pike yapan bir kartal ve yelken takan yüreğim gibi Bir avuç dünya, bir karış okyanus düşer Siyahın üstüne iner ellerinden beyaz ipekli tüller...
Çok güzeldi Öznur hanım çok kutluyor anlıyorum sizi.. Sevgiler neredeler..?Tutkumuz sona şimdi.Kavuşuruz diye yine belki..Selam Saygı ve çok sevgilerimle..
Giden gitmiştir hocam bir türlü gelmez geriye.. Ne güzel yazmışsınız, "Bahar gelmiş hazan düşmüş yaprağa sen gelmezsin bir türlü" Tebrik ediyorum..Arka plan resmiylede öyle tamamlamışsınız ki şiirinizi harika durmuş İZMİR gibi..