(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONGÜLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONGÜLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İŞTE ŞİİR İŞTE ŞAİR harikaydı kardeşim kutlarım.az ama anlatım bakımından içeriği büyük şiirdi,yüreğine sağlık.susmasın bu yürek ve kalem.değerli kalem dostu,saygılar.
Yüreğiniz de, sevginizde/sevdanızda soğumasın, her dem sıcak kalsın (zaten sıcak da...) değerli şiir ve gönül dostu...
Kutladım, Tebrikledim hârlı yüreğimle, karlı gülleri, sıcak dizeleri... Çok güzel......di. Süperrrrr....di. Demi/tadı dibinde kalmış, kevserdi. ---- Selam ve sevgiyle kal aziz dost... Her an yüreğimde/hüznümdesin... ---- İ.GÖKTAŞ
zirve insanın kendi içindeki yücelik olsa gerek... burulduğunda ise çaresizlik elini kolunu kesiverir ve dökülür dizelere şair adamın imkanı olsa koşmak yetişmek çıkarmak ister bu sevgiyi yüreğinde taşıyan kardeşlerini...
yüreğin çığ gözlerin çığ
ne olurdu sadece çığ bizim içimizde kala olsaydı... yitirmeseydik o yürek vermiş insanlarımızı...
öyle uzun ki aslında yazdıkların öyle damardan ki satırlara sığamayacağım...
sen bilirsin yürğimi, sevgimi, tutkumu ve içimin en az sizlerin kadar acıdığını aldığımız her haberde...
songülünü sevdim... sana da bu yakışırdı Zerrem...
Harika bir şiiir.Çok anlamlıu çok güzel. Duygulandım ve etkilandim.
Dağ adamının gülü dağlarda açar.Üzerine de karlar yağar. Ama kısa sürede karlar erir ve gül bütün canlılığıyla ortaya çıkar. Üstüne kar yağan güller hiçbir zaman son gül olmaz.Kar eridikten sonra her mevsim canlıdır. Fakat sizin şiirinizde anlaşılmayan birşey var.Songül ü özel isim olarak mı kullandınız,Yoksa ilk olmayan son anlamında mı. Eğer özel isimse ozaman özelinize girer ve yorum yapılmaz. Hangisi ise şiirinizi kutluyorum. Bu güzel kalemi, hassas yürekli dağların adamını kutluyorum.Selamlar.
gül peri tarafından 2/13/2009 7:22:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
üzülmeyin sevgili dost, kartanelerin üzerine güneşin ışınları düşecek ve bir ilk bahar telaşesiyle uçacak yürek... ..... emeğinizi kutluyorum selam ve sevgilerimle...
canın her halde kaçkarlarda kar yemek çekiyor... cemreler düşerken içide bahar uyanıyor ki zirveler bekler seni... eyvallah ağabey... sonu hüzünlüydü... hüzünlü...bayıldım... saygılarımla
Bu nasıl bir gülse dondurulmuş, son gül ya! kurumasın diye, sanırım hep taze kalsın istenmiş. . .. çok güzeldi songülün zerre, karların altından ne güzel de gülümsüyor kırmızı kırmızı* * * harika kutlarım yüreğine sağlık, daim olsun dilerim duyguların
Harikasınız..._ZERRE_ Canım arkadaşım.Tebrikler.......................... Çok ama çok güzel.Enfes bir şiir........................... Allaha emanet olunuz.Saygılar
Son dedigim anda
Bir gul daha doguyor gonlumde
O son gul ile ...
Bir zerrede
Hep O bir siirle Sairim
eyvAllah !
.
YAŞAYANKELİME tarafından 12/1/2013 8:15:38 PM zamanında düzenlenmiştir.