-nereye bakıyorsun? -sana -neden? -birazdan aşk tutulması olacak,dönsün kalbin bana
akşam iç daralması sanki son nefesi verir gibi öyle parlak ki gökte ay sönmüş iki yıldızı çekiştirir çıplaklığı giydirir gibi
gerekçesi ihanet sürgünü bulutlar geçer ömrün kanatsız uçuşunda gözlerimde nem ilk öpüşte gam
adın silinir küçülerek sürüklenir tutuldukça çekingen sabahların uykusuna ortalık ağarmadan gel nasıl olsa bugün güneş tutulacak
kimsesizliğine kesilmiş adak kanı ile kutsanan melek kanatlarından dağılan beyazın adına hasret diyecek
kan kendine iblis bir ruha -aksa da- etime dişlenmiş sûkut mührü kör bir yavru yarasaya -yarasa da- göze gelecek sense uykulara
devrilirken koca bir zaman devinirken koca bir yalana içimizde ki derin çizgi başkalarının kaderine teselli yalan doğrulanmadan gel nasıl olsa bugün ay tutulacak
çok sesli intiharlar meydanında uzak yazan bir sokak levhası altında kadın yüzünü kaldırım kenarına boyamış dediler -senin için-
kelepir düşler satıcısı sahibi belirsiz bedenleri sıralarken alın yazısına adam kalbi mezar taşı soğuğunu çalmış dediler -benim için-
ve hangi kalp kaç ihanetin lekelerini taşır ki ve hangi eller ölü nar çiçeği bedeni yıkar ki tüm sorular eğer bulsaydı cevap ölmek neye yarar ki kendin olmadan gel nasıl olsa bugün aşk tutulacak…
alicengizoyunu (…mevlâna değilsin ki, “ne olursan ol yine de gel” diyesin…ama dersen “yine de gelirim”…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk tutulması... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk tutulması... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve hangi kalp kaç ihanetin lekelerini taşır ki ve hangi eller ölü nar çiçeği bedeni yıkar ki tüm sorular eğer bulsaydı cevap ölmek neye yarar ki kendin olmadan gel nasıl olsa bugün aşk tutulacak…
ve hangi kalp kaç ihanetin lekelerini taşır ki ve hangi eller ölü nar çiçeği bedeni yıkar ki tüm sorular eğer bulsaydı cevap ölmek neye yarar ki kendin olmadan gel nasıl olsa bugün aşk tutulacak…
ve hangi kalp kaç ihanetin lekelerini taşır ki ve hangi eller ölü nar çiçeği bedeni yıkar ki tüm sorular eğer bulsaydı cevap ölmek neye yarar ki kendin olmadan gel nasıl olsa bugün aşk tutulacak…
ve hangi kalp kaç ihanetin lekelerini taşır ki ve hangi eller ölü nar çiçeği bedeni yıkar ki tüm sorular eğer bulsaydı cevap ölmek neye yarar ki kendin olmadan gel nasıl olsa bugün aşk tutulacak…
Çok büyük bir haz alarak okuyorum şiirlerini.. yüreğine sağlık.
..... ağlar kadın müsvette bir hayatın içinde aklında çocukluğundan kalma bir lades ağlar mavi bir düşün hasretiyle sırtındaki beyaz gömlek saflığında bacaklarından sızan namussuzluğu gözlerinde ki umutsuzluk kadardır en fazla çok açık bir farkla bir düş düşer kaldırım karasına ömür bir diptir artık her hamlede düşülen ırağına savuşturur kadın kar yanığı sevdaları ince parmaklarıyla savurduğu saçlarında .....
ve hangi kalp kaç ihanetin lekelerini taşır ki ve hangi eller ölü nar çiçeği bedeni yıkar ki tüm sorular eğer bulsaydı cevap ölmek neye yarar ki kendin olmadan gel nasıl olsa bugün aşk tutulacak...........HARİKA ÇOK GÜZEL....
(…mevlâna değilsin ki, “ne olursan ol yine de gel” diyesin…ama dersen “yine de gelirim”…) GÜZEL SÖZ.. .....BEN MEVLANA DEGİLİM Kİ NE OLURSAN OL YİNE DE GEL DİYEYİM ADAM OL ÖYLE GEL...... YANLIŞ ANLAMAYIN ŞİİRİN ALTINDA Kİ SÖZE KARŞILIK OLARAK YAZDIM....ŞAİRİM....
leylasız tarafından 2/10/2009 12:49:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
akşam iç daralması sanki son nefesi verir gibi öyle parlak ki gökte ay sönmüş iki yıldızı çekiştirir çıplaklığı giydirir gibi
Şiirinizdeki benzetmeleri ve orijinal dyguları çok beğendim. Tümüyle çok güzel. Şiirin başlığı hepsinden güzel. Güzel duygular içeren bu anlamlı şiirinizi kutluyorum. Geceye damgasını vurmuş.
aşk içinde bir kıvılcımı yangına düşürünce ve kıvılcım büyüklüğüne bağlanınca aşk mink hareleri bırakıp yürekte kazıyıp izlerini döküp eskimiş her şeyini bir daha bir daha bir daha vurur
değil mi ki yar ölmeyi bekler aşkın kollarında bırak tutulsun...