(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaten aşık olduktan sonra gözü ne yapacan. Hakiki Aşkın göze ihtiyacı yoktur. Aşkın kendi, gözü, kulağı olduğu muhakkak. Fakat neye aşk denecek işte budur asıl asıl muamma.
Şiir "dir,dır " ekleri kullanılmadan yazılmış olsaydı eğer daha akıcı bir anlatım kazanırdı bence.Üzerinde biraz daha çalışılmalı.Bu haliyle düz yazıya daha yakın olmuş gibi.Selâm ve sevgiyle.
Aşkın gözü kördür derlerdi ama ben üzerinde durmazdım, Belki de doğrudur diyorum şimdi, insanın gönüllü esaretidir, Nefsinin doğrultusunda giderken geri dönmeyi başaramamak, Belirsiz bir hedefe emin olunamayan adımlarla ilerlemektir…
haklısın Bibi şiir yazarken başka konularıda ele almak lazım bi de dilsiz aşklar var anlatamaz meramını o ayrı.. sağolasın Bibi iyi ki varsın.. kal sağlıcakla... tarzınıda seviyorum bilesin :)
İlk önce kendimizi tanımakla yola çıkmamız gerekmektedir, EN ZOR İŞ,BAŞKALARIYLA KENDİMİZİ TANIMAYA VAKİT KALMIYOR, KENDİMİZİ TANIRSAK ÇATACAK İNSAN KALMIYOR.
Aşkın gözü kördür derlerdi ama bence kulakları da sağırdır, Göremeyenlerin duyamaması da benzer kusurlar
GÖRENE KÖRE-NE? İKİ KULAK BOLU TUNELİ GİBİYSE OARADA HİÇ BİLGİ PARK EDEMEZ BİR TSRSFTAN GİRER O BİR YANDAN ÇIKAR
Hakiki Aşkın göze ihtiyacı yoktur.
Aşkın kendi, gözü, kulağı olduğu muhakkak. Fakat neye aşk denecek işte budur asıl asıl muamma.