(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elazığ Gübre Sanaii’nde çalışırken bir gün ambarları dolaşıyordum. Bir depoya gireceğim sıra karganın birisi çırpınarak ötmeye başladı. Kapıya yaklaştıkça daha fazla çırpınıyor ve ötüyordu. Biraz daha ilerleyince bana yakın dalış uçuşları yapmaya başladı. İnanın ürktüm. Adeta “İçeri girme girersen saldırırım” der gibiydi. Olduğum yerde durdum. Karga sakinleşti. İlerlemeye başladım üzerime üzerime dalışlar yaptı. İçeriyi gözden geçirince hadiseyi çözdüm. Karganın yavrusu yuvasından ambarın zeminine düşmüş. Ben farkında olmadan yavruya doğru yaklaştıkça karga ölümüne saldırıyordu. Gerisin geriye çıktım.
Bir karga öldüğünde o karga sürüsü etrafında toplanır saatlerce beklerler.
Değerli şaire kardeşim isabetli bir konu seçmiş ve bunu güzel bir şiir lisanıyla bizlere sunmuş.
Teşekkürlerimle sizi Rahmeti Geniş’e emanet ediyorum.
Kara kargalar pek sevilmez, sevimsiz bir kuştur gerçekten, Oysa kuşların içinde en dayanıklısıdır, soğuğa dayanabilir, Anadolu’nun soğuk bir ikliminde geçti çocukluğum, bilirim, Kargalarla serçelerin de hatırası var orada, bir de leyleğin…
ALLAHIN YARATTIĞI HER CANLI GÜZELDİR DEĞİL Mİ ŞAİR...
SEBEPSİZ KUŞ UÇMAZ DERLER HER SEBEP BİR İHTİYACIN KAPISIDIR...