(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN -MİŞ'TE TAKILI KALMIŞ ANLAYAMADIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN -MİŞ'TE TAKILI KALMIŞ ANLAYAMADIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ruhunu çeker gözlerim ellerime düşer ömrün pansumanı eskimiş yaralardan daha derin tarihler silinir bir bir sayfasında papirusun kaybolmakta zor kaydetmekte sensiz günleri gül kurusu vururum tuz basılacak yaraya o sebeple beyaz iken bu çiçek kızıl bilindi ve öyle bilinecek
aldanma varlığım var sanıp yanında, arkanda giden yüreğimin gölgesidir her daim seni takip eden. bir ses duyarsan başımı dayadığım omzunun yanından, dönüp bakma yanılırsın sokulan kumruları sakın ben sanma... sen gibi; kırılırken kurumuş bir ruhu tütünüme keyifle sarıp yakmadım. mekan şimdiye dair de, zaman miş te takılı kalmış anlayamadım...
Evet yaşananlar, yaşanamayanlar hayata geçenler ve hep miş li kalanlar. Umduklarımız ve bulduklarımız arasındaki hayal kırıklığı vadisi Şiirin durudğu yer. Güzel ve anlamlıydı.
başımı dayadığım omzunun yanından, dönüp bakma yanılırsın sokulan kumruları sakın ben sanma... sen gibi; kırılırken kurumuş bir ruhu tütünüme keyifle sarıp yakmadım. mekan şimdiye dair de, zaman miş te takılı kalmış anlayamadım.
Şiirinizi zevkle ve beğenerek okudum. Kutlarım güzel yüreğinizi. selam sevgiler.
sen mecburen bir -miş'li geçmiş zamanın aykırı şairi olabildin mi hiç dokunmadan mısralara söyleyebildin mi içinden iklimlerin ışık hızında değiştiğini kendine
işte şiirde öyle ışık hızında geçecek gözlerinin önünden ve ellerinin arasından bir güvercini kaçırır gibi
çok sevdiğimi söylesem bu şiiri çok fazla birşey söylememiş olurum herhalde
saygılar