(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Daha Yazmayacağım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Daha Yazmayacağım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık.Szizi kutluyorum.selam ve saygılarımla.Ancak sizin gibi bir kalemin gidişi şiire vedası yüreğini ve kalemini inkar etmesi anlaına gelir ki bu gidiş size yakışan bir gidiş olamaz.
teşekkür ediyorum sevgili arkadaşım güzel sözlerin ve bana vermeyi düşündüklerin için:) hayatında güzel olan herşeyin üç noktayla bitmesini dilerim ben de...
Gülüşün gözlerime, bakışların ürkekliğime, sözlerin yüreğime değmeliydi ama şiirim bana kalmalıydı. Kendimi ele verdim ihanet etti mısralar artık yazmayacağım...
Cebimde sakladığım son noktayı çıkarıyorum ve dönmemek üzere gidiyorum
Sakın şairem sakın en büyük hatayı o noktayı kullanmakta yaparsın bilmiş ol. Çarenin bittiği yerde şiir başlar.Şiir merhem olur yaramıza, sancımıza. O yürek yoksa ne yapar hüzün dalgalarıyla.Boğulur kurtaranı da olmaz bir başına. Dalga kırandır şiir bir anlamda.Tam tersi Sarıl tüm gücünle sarıl boynuna. Hem bizleri de düşün bu arada müsadenle; şiirden mahrumiyeti yaşatma seven dostlarına. Nadide yüreğine esenlikler ve mutluluklar diliyor son kararının kalmak olmasını temenni ediyorum. Sevgilerimle.
gitmek mi daha yeni başladık nereye böyle? aksine güzelde yazıyorsunuz sadece söz gelimi yazılmıştır umarım. ben bir defa öyle yaptım gidiyorum dedim tam 39 tane şiir yazdırdılar... sakın bir yerlere gitmeyin yapacak o kadar çok işimiz var ki sevgilerle
susmanın bazen ne kadar zor olduğunu yine sadece suskunlar anlar... Dile ya da kaleme düşmemiş kelimelerin hüznü yüreğinizi akmayan gözyaşlarıyla boğmaya çalışırken...
Samimi ve mutlu eden sözleriniz için teşekkür ediyorum. Belki...
ben bir daha asla dememeyi öğrendim, bu söz kullanıldığı anda yaşam harekete geçiyor ve büyük bir hızla yaşatıyor aslaları... yaşam sana da yazdıracak gibi geliyor noktadan sonra...
sizin yorumunuzun her zaman özel bir yeri olacak benim için, misafirperverliğinizi ve sıcak yaklaşımınızı unutmak mümkün değil... yorum için de çok çok teşekkürler...
samimi tavsiyeniz için çok teşekkürler ama gerçekten son olsun diye yazılan mısralar bunlar. Küskünlüğüm belki şiire belkide şiirleştirmeyi beceremediklerime... belki de....
şiirim bana kalmalıydı. Kendimi ele verdim ihanet etti mısralar artık yazmayacağım... tebrikler şairim kaleminden hiddeti sade anlatan güzel bir şiir olmuş emegine yüreğine saglık tebrikler..
çoğu zaman öyle sözler verip öyle yeminler ediyoruz ki bir daha yapmam bir daha konuşmam bakmam diye yerine getiremiyoruz tabi ki unutuyoruz affedip boş veriyoruz ... sevgilerimle...
ve dönmemek üzere gidiyorum
Yürek çarptıkça son noktalar koyulamaz ki...
Güzel dizeleriniz için kutluyorum.
Sevgilerimle...