(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.... Keskin hatlarla ayrılan bu yolların bizlere anlattığı nedir? ‘Parçala böl!’ tavsiyesine göre ülkemizin yok edilmesidir, Başarılamayan bir hayal olarak duruyor hala zihinlerinde, Fırsat buldukları anda başlayacaklar yine faaliyetlerine… ....
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" UYANMAK Bizim zayıf tarafımız saflığımızdır. Tarih boyunca bu, hep böyle olmamış mı? Bizi kendi güçleriyle yenemeyenler Birbirimize katıp ta, kırdırmamış mı?
Bu dün böyleydi, bugünde yarında böyle... Düşmanlar aynı safta, hep yerli yerinde Oyun ortak, yapılan hile, aynı hile Artık uyanmaktır bize düşen vazife. ... """"""""""""""""""Şair07""""""""""""""""Şiirinize bir şiirimle yorum getirmek istedim. Saygılarımla efendim.
Bölmeye çalışanlar kadar,onlara çanak tutan ,menfaat için onların köpekliğini yapan,ya da sırf aydın görünmek için gönüllü uşaklık edenlere ne demeli......
Uykumu böldü bu Şiir, düşmanların hain planlarını önceki şiirlerinden tanıdığım kargaların haber verdi, onlara bile vatana hizmet etmeyi öğretmişsin Bibim. Tehlike şu an büyük, giderek büyüyor. Bölünme hızımızı düşürmemiz lazım.
Keskin hatlarla ayrılan bu yolların bizlere anlattığı nedir? ‘Parçala böl!’ tavsiyesine göre ülkemizin yok edilmesidir, Başarılamayan bir hayal olarak duruyor hala zihinlerinde, Fırsat buldukları anda başlayacaklar yine faaliyetlerine…
dörtlüğün işlediğ ifikirler üzerinde düşünmek sadece yönetenlerin değil he rkademeden insanların ortak derdi olmalıdır.bilinç düzeyi arttıkça sahiplenme ve bağlılık düşünceside artacaktır. Önemli bir konuyu işlemişsiniz Sağlıcakla kalınız
....
Keskin hatlarla ayrılan bu yolların bizlere anlattığı nedir?
‘Parçala böl!’ tavsiyesine göre ülkemizin yok edilmesidir,
Başarılamayan bir hayal olarak duruyor hala zihinlerinde,
Fırsat buldukları anda başlayacaklar yine faaliyetlerine…
....
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
UYANMAK
Bizim zayıf tarafımız saflığımızdır.
Tarih boyunca bu, hep böyle olmamış mı?
Bizi kendi güçleriyle yenemeyenler
Birbirimize katıp ta, kırdırmamış mı?
Bu dün böyleydi, bugünde yarında böyle...
Düşmanlar aynı safta, hep yerli yerinde
Oyun ortak, yapılan hile, aynı hile
Artık uyanmaktır bize düşen vazife.
...
""""""""""""""""""Şair07""""""""""""""""Şiirinize bir şiirimle yorum getirmek istedim. Saygılarımla efendim.