(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birçoğumuz gibi ben de sessizce medyadan izledim vahşeti, zulme uğrayanları, bir şey yapamadım belki de yapmadım... Yaptığım tek şey cebimden çıkardığım bir kuruş, gözlerime sürdüğüm nem.... Benim tepkim bu oldu akılda kalan...
Yüreğiniz hiç susmasın. Kaleminiz her zaman var olsun. Saygılarımla...
israilin filistinde açtığı yaraya derman olacak bir şey yok... siz bir çocuğun ailesini hayallerini yokettikten sonra ona ne verirseniz verin artık onun için bitmiştir hayat...
Filistin li çocuk ve halka çok üzülüyoruz üzülmüyoruz desek yalan olur. Ama birde o terörde babasını kaybeden yavruları da hatırlasak aynı duyarlılığı onlarada göstersek değil mi Tebrikler
Filistin’de küçük bir kız var, yetim ve öksüz kalmış, Neler yaşadığını da anlayamamış, kurumuş kalmış, Gözlerinden yaş akmıyor, gözyaşları bile kurumuş, Kelimeler kara kalemlere gitmiş, oralarda birikmiş…
güzel duyarlı yüreği kutlarım şiirlerinizi biraz aralıklı gönderin daha geniş vakit ayıralım saygılar
Birçoğumuz gibi ben de sessizce medyadan izledim vahşeti, zulme uğrayanları, bir şey yapamadım belki de yapmadım...
Yaptığım tek şey cebimden çıkardığım bir kuruş, gözlerime sürdüğüm nem....
Benim tepkim bu oldu akılda kalan...
Yüreğiniz hiç susmasın. Kaleminiz her zaman var olsun. Saygılarımla...