(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen çoksun da... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen çoksun da... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimi zaman ezbersizliği dayatan bir ezberdir ezber bozmak diye düşünüyorum.. Ki şiirin ismi de beni haklı çıkaracak şekilde duruyor. Şair kendisine kendisini dayatmakla yetinmeyik, kendi aşkını ve ardından gizli gizli ağıt yakıtığı sevdiğini de dayatıyor kendisine.. (biraz karmaşık oldu sanırım..) Şair kendisini acıtıyor, kendisini acıtmak için şehri, bulutları, mağaza vitrinlerini ve trafiği kurban ediyor; günah keçisi olarak seçiyor bence..
Ki şiirin ismi de beni haklı çıkaracak şekilde duruyor.
Şair kendisine kendisini dayatmakla yetinmeyik, kendi aşkını ve ardından gizli gizli ağıt yakıtığı sevdiğini de dayatıyor kendisine..
(biraz karmaşık oldu sanırım..)
Şair kendisini acıtıyor, kendisini acıtmak için şehri, bulutları, mağaza vitrinlerini ve trafiği kurban ediyor; günah keçisi olarak seçiyor bence..
Welhasıl-ı kelam her ayrılık acıdır; acıtır..