Yalanmış... Bakışları, dokunuşları. Kulağımda çınlayan sesi yalan... Gerçeklikten uzakmış, Rüyalarımda ki ve hâyâllerimde ki sevgili...
Gölgenin içine renkler düşmüş. Almış aklımı başımdan... Nasıl da aldanmışım, Kendime yanılma payı bile bırakmadan…
Bir hiçe bağlanmışım bunca zaman. Reel sevgiler yüklenmişim omuzlarıma. Meğerse o hiç yokmuş; hiç olmayacakmış ! Düşünürken; özlerken onu, Katran karası uykusuz gecelerde, Boş yere düğümler çakılmış boğazıma...
Düşümden düşmüşüm…
Anladım ki, aynalar da yalan söylemiş, Sanal tebessümler yakıştırmışlar yüzüme... Oyalanmışım kendi kendime…
Şimdi bir çağlayan kadar serin bakan gözlerimin, Çatlamış dudaklarıma yakıştığını görüyorum; Alnımdaki çizgileri sayarken...
Tek kişilik sancılarını yaşatan, Yıkılan, yakılan, yağmalanan… Adı olmayan bir aşk kaldı geriye, Ne kadar gerçek, ne kadar yalan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADI OLMAYAN AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADI OLMAYAN AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gölgenin içine renkler düşmüş. Almış aklımı başımdan... Nasıl da aldanmışım, Kendime yanılma payı bile bırakmadan…
Yanılmalar yanılgıların içinde acabaların ızdırabı...Oysa insan hissetmez mi gerçeği yanılmayı erteler aynada kendini aradığı bir zemheriye saklar sanki...Renklerin içine gölgeler yansır aslında ama o renk cümbüşü içinde insan uyanmak istemez düşlerden... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun... Saygılar...
SİZİ KUTLUYORUM DEĞERLİ KARDEŞİM!... Güzel çalışmalarınız var... En içten duygularımla sizlere Başarılar diliyorum. Gönlünüze saglık!.............. Duygular paylaştıkça güzelleşiyor Her arkadaşımızın Türk şiirine Ayrı bir katkısı oluyor!... Şiirlerinizi Takip ediyorum Bunlar....Güzel yorumlar.... Başarılarınız daim olsun... Yozgat tan selam ve saygılar
Çok şeyler yazmak isterdim bu harika eserinize ama elim alçıda..Harfleri tek tek sol elin işaret parmağıyla yazdım ve kutladım sizi vede eserinizi TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetlerimle Allaha emanet olun..yunus karaçöp..yudumyunus
Sevgili Yunus hocam, hiç yorum yazmasanız da yüreğinizin varlığı hissettiriyor kendini.Zahmet ettiniz, çok teşekkür ediyorum.Ayrıca da geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim.Bir an önce sağlığınıza kavuşmanız dileklerimle.
Şimdi bir çağlayan kadar serin bakan gözlerimin, Çatlamış dudaklarıma yakıştığını görüyorum; Alnımdaki çizgileri sayarken... ==================== Yüreğine sağlık .. Çok güzel bir şiirdi.. Tebrikler..
Bir yürek yangını bu kadar güzel mi anlatılır. Enfes bir şiirdi.Kaleminiz daim olsun. Bu gün bir degişiklik yapmak geldi içimden ve Manzum hikaye tarzında bir şiir yazdım.Şiirimin adı <ACI BÖBER> Degerli yorum larınızı bekliyorum, üstadım...
sevmek ve aldanmak ne kadar birbirine soğuk kelimeler olsa da günümüzdeki yapay sevdaların sonucunda ya aldanıyoruz ya aldatılıyoruz... mutluluğu paylaşan birbirine sevgisini, saygısını, bağlılığını yitirmeyen o kadar az çift var ki imrenmemek elde değil... dünya gerçekten bozuldu Tuncer Bey, artık sadakât sevgililerin lûgatlerinde yok
her şeyin daha iyiye dönmesi dileğiyle gönlünüzce kalın..