(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaş/lı Aşk !? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaş/lı Aşk !? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bravoooooo, hayran oldum ben bu minicik ama tüm çıplaklığı ile aşka dair, duyguya dair ve tüm yaşama dair gerçekleri yansıtan şiire. Gözlerin ve gönlün ıslanmasından ne çıkar, önemli olan tüm benliği ile birlikte bedenlerimizin ıslanması. Yürekten kutladım güzel gönlünü. Sevgim ve saygım çokça.
Her yaşta aşk ve sevgi olabilir yeterki sevebilecek birşeyler olsun aşkın tadını bir kez tattımı insan isterse o aşk hüsrana uğrasın veya ayrılık olsun ama yinede tatmak gerekir.
eline,yüreğine,kalemine sağlık tebrik ederim dosca kalın.
aşkın yaşı yoktur bence yaş kaç olursa olsun aşık olmak güzeldir. sevdiğinle ıslanmak da güzeldir. tebrikler güldane abla kalemin daim olsun Gülşah Yücel balaban Kent Şairleri
Aşkın yaşı yoktur derler ya hep sevdiğin yanında olunca ıslanmanın tadı da bir farklıdır ya Her şey bir başka olur ya... Yine çok güzeldi güldane ablacığım Tebrikler Yeşim Kaynak balaban Kent Şairleri
-bu yaşta aşk mı olur? dedi annem (içini çekerek söylemiş, zannımca!)
-yeter ki sevdiğin olsun yanında ıslanmak güzeldir dedim ben (Demek sevda bu kadar bereketli, ki rahmete müteşekkirsin sen!)
-de get kızım ıslan da gel! dedi annem (Bu yaşta beni ayıplarlar be kızım, çişini tutamadı, derler... sen ıslan da gel, bana sarıl, sarıl da özlem gidereyim!)
Bana bak! Böyle şiirler yazıp, kadıncağızı üzme! Beyamcamı da buradan analım, yaşıyorsa anacığının selamını ileteyim, ıslansın sayemde!!!
Çok hınzır bir şiirdi Can Dostum, yine bana senaryolar düzdürdün, işte! Sen tarzını değiştirme, bu şiirleri seriye al, mukallit yazarlığın sardı beni, kutlarım Şairim.
Müjdat bey bu şiirden bir veya bir kaç senaryo üretebiliyorsanız sizi kutluyorum. Abartma zamanlarınıza hayranım. Ve sizi rakı masasına davet ediyorum seneryolar yazmak için, kabul buyurursanız.
aşkın yaşı yoktur her zaman aşkı yaşamalı her anı önemlidir bütün kalbinde yaşamalı iliklerinde hissetmeli yağmurun altıda deli gibi ıslanmalı işte aşk budur
güzel bir şiir okudum kalemine sağlık
claxx tarafından 1/24/2009 2:04:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
yeterki sevdiğin olsun yanında ıslanmak güzeldir dedim ben
de get kızım ıslan da gel! dedi annem
eeeeeeeeeeeeeeeeee! sonrasi yok mu? Islandiniz mi ? Islakmisiniz hala kurudunuz mu?
Siir öyle sicak ki,
Hep islak kalabilsek ne güzel oludu... Güldane abla, Anneler cocuklari asktan bile korumak istiyor, halbuki var mıdır asktan sırılsıklam olmak kadar güzel... Harikaydi ablam yüregine saglik.
yalın ve güzel bir anlatım...şiirde yenilik de diyebiliriz..çok beğendim..bu arada çoktandır şiirlerinizi yorumsuz bırakmanın mahcubiyetindeyim...özür dilerim.bu vesileyle de güzel ve etkili, kısa fakat öz şiirinizi kutlarım efendim....teşekkürler...saygımla...
Canım benim bayılıyorum senin bu kısa ama vurucu sözlerine...valla aşkın yaşı yoktur bence de...yeter ki mutluluğa yelken açsın bu yürek...iyi ki varsın bitanem...çok çooook güzeldi şiirin...sonsuz sevgilerimle...
Eee... Annen de ikilemde kalmış Güldâne'ciğim hem bu yaşta aşk mı olur diyor (olur olur bal gibi olur) hem de ıslan da gel diyor.E aşk olunca herkesin kafası karışıyor biraz. Şirin güzel bir şiir. Sevgiyle...Şiirlerle kal
KUTLARIM,SELAMLARIMLA