(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bekliyorum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bekliyorum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hey hey sen ne yapıyorsun ! bak yakamozlara ışık oluyorsun yıldızları secdeye yatırıyorsun sen ey! ay ışığının kuyruğuna takılan gül sen kabuk içinde parlayan nar danesi yolundan şaşma güzel yoldasın güzel kalemi öptüm
Fenerin ay olmuş , yüreğin yay olmuş sevdana hazır bir hal ile vuslat bekliyorsun. Aşk olsun sana, nasıl olsa deniz kumsalına gelecek . Eee ozaman tabiki beklenen de gelecek çünkü gönülde zaruret var. Mükemmel bir şiir okudum, yüreğine en kalbi tebriklerimi ve selamlarımı yolluyorum. Daim ol.
bende şiirin bu evrensel dillini çok seviyorun anlatımın sadeliği,derinliği ve ustalığı sizin kaleminizde okumak daha da güzel çalışmalarınızı zevkle okuyorum can saygılarımla
hayatımız olmuş beklemek bekle bekle bekle...elbet beklenilen gelir bir gün geçte olsa bulur seni nerde olsan...beklerken sabır taşına dönsen de beklersin yine de gelcek olanı... imgelerin de şiirin de harikaydı ablacığım eline yüreğine emeğine sağlık... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
Müjdat Eraslan kardeşim, deniz hiç kumsala gelir mi? Kumsalın denize geldiğini yada kumsalın denizle geldiğini unutmak ne mümkün der heraklitos, dimi ama.
Deniz, kumsal, fener... Bu imgelere bayılıyorum.Şiirine çok yakışmış.Kutlarım ablacım. Eline emeğine sağlık. Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Denize baktığında pırıltılar kaybolmuşsa, Martılar uçmuyorsa etrafında, Kayıklar el çırpmıyorsa, Dalgalarla ağlayacak, Konuşacak kimse yoksa Ben varım unutma..!
çok çoook güzeldi bitanem...sonsuz sevgilerimle...
bizimkisi zaten hep öyle oldu hep bej,keltti hayat ilerki yıllara yarınlara attık her şeyi bir baktık ki yarınlarda kalmaış... güzeldi Gül.... sevgilerimle...
bende bekliyorum karşıki sahilde hangimize önce gelirse düdük çalalım iki uzun bir kısa....:=)))) yine tarzımdı şiirin can... tebrikler...maviler yüreğine, yarın inatla umut olsun hepimize...sevgimle...
bak yakamozlara ışık oluyorsun
yıldızları secdeye yatırıyorsun
sen ey! ay ışığının kuyruğuna takılan gül
sen kabuk içinde parlayan nar danesi
yolundan şaşma güzel yoldasın
güzel kalemi öptüm
sevgi ve selam