(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLKBAHAR ŞİİRİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLKBAHAR ŞİİRİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendi adıma; baharlardan ikincisini severim.Hiç bir mükemmeliyet hiç bir uyanış içermez. Bahardan dem vuran gönüller aslen ilkine de sonuna da meyil vermez lakin işte şu sevgi meselesi birinden birine tutulmanın esamesi.Severim dedim ya kelebeğin ömrü kadardır tüm sevilerim ben her dem dünyayla sevişirim.İklimlerin değil de günlerin adını bilirim kızılderili ruhumla.Hepsinin içinde bir sonsuzluk;bilim adamlarınca da ispatlanmıştır hiç bir günün diğeriyle aynı olmadığı.Dünya var olduğundan beri sonsuz günler yaşıyormuşuz,kar kristalleri dahi sonsuz şekle sahipmiş.Yeni yapılan bir deneye göre insan düşüncesiyle su kristallerini bile şekillendirebiliyormuş.Suya bunu yapan insan kimbilir kendisine neler yapabilir düşüncesiyle.Bizim gönül erlerimiz bunu bilimden çok önce bulmuş ve bağıllıkların çok ötesine geçmiş ve sanırım bu yüzden bu topraklarda yaşayan ulu insanlar onlara "ermiş" demiş.Güzel bir şiir ama dediğim gibi ben sonbaharı severim ve hiç olmamıştır ilkbaharda adını yazdığım,sonbaharda da olmamıştır.Hem izler hemi de yaşarım tüm sonsuz günler içinde..
Sevgiler ve İyilikler