(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünyanın Güzeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünyanın Güzeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel şiir için kutlarım sizi..Paylaşımınız için sağolun.. Su gibi, akıcı, içeriği ve duyğu derinlği olan bir şiir.Yüreğinizden sevgi eksilmesin..Hoşçakalın
Hiç düşünme, aranma bulunmazsın, Anla,sanki damarda akan kansın, Ne unutan ne de unutulansın... Sen,dünyanın en güzel kadınısın muhatabına güzel iltifat kutlarım saygılar
Ne unutan ne de unutulansın... Sen,dünyanın en güzel kadınısın. --------------------------------------- Unutmayan unutulmaz! Mükemmeldi. Özlü bir söz gurubuna giren anlamlı dizelerini beğeniyle okudum. Saygı ve selam.
Hiç düşünme, aranma bulunmazsın, Anla,sanki damarda akan kansın, Ne unutan ne de unutulansın... Sen,dünyanın en güzel kadınısın. ============================ Evet bunu çok güzel söylemişsin..yıllar geçsede hazan sarsada dört bir yana, gözlerden yaş eksik olmasada sen ne ututan nede unutulansın...Sen koskoca yüreği içinde sevgi pınarlarında sevda çoşturansın.. Sen satırlarda sevdayı anlatansın..Yüreğine sağlık.. Selam ve saygılarımla ..
Su gibi, akıcı, içeriği ve duyğu derinlği olan bir şiir.Yüreğinizden sevgi eksilmesin..Hoşçakalın