(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Öksüz Acı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Öksüz Acı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet insan hayatına bir defa daha umutsuzluğu ekleyince alıp bavulunu gidesi gelir buralardan ama kaçış değil ki... Yeni umutlar besleyebilene kadar sabretmek gerekir sadece... Kutluyorum güzel dizelerinizi...
Duygulu yüreğinle, kıvrak zekanla, becerikli ve mahir kaleminle, sen ki, şiirlerin en alâsını yazarsın be Celal Abim. Şekil ve surette kısacık, lafızda uzun ve anlamlı, akıcı, vurgulu dizelerine bayılıyorum velhasıl...
Yürekten tebrik ediyor, selam ve sevgiler sunuyor, öpüyorum şiirin hasını... S A Y G I L A R I M L A.... -------------- İsmail GÖKTAŞ
Bir şiir bu kadar güzel olursa, duyurduğu hüznü gece yüreği ısıtan bir örtü gibi çeker üstüne... Kimbilir,kaç kez okurum bu harika dizeleri... Var olasın ağabey... Sevgiler,saygılar...
Geceye Kardanadam şiiriyle başlamak istedim, iyi ki de öyle yapmışım. İçinde burukluk olan güzel bir sevda şiiri... Yüreğine sağlık değerli Şair. Selamlarımla.
mademki yeşil gözlerin sevmiyor beni bundan böyle sildim lügatimden yeşili sadece yosunsun
sevdiklerin prens oldu terk ettiklerin mecnun sanki çölüne çekmeye mecbursun **************************************** usatam celal abi sen çok büyük bi kalemsin ya...tebrik ediyor saygılarımı sunuyorum hep varol seni güneşler eritmesin kardanadam...
Beğenmemek mümkün mü şimdi bu güzelim şiiri. Hüzünde koksa, acı da verse yaşanan duygularımızın yansıması değil mi? Şair elindeki malzemeyi en uygun ürünler kullanarak okurlarına sunan ustadır.
umut çok acı, sıcak iklimler bize gurbet Celal abi ... uç diyor dediğin gibi içimizdeki leylek ... lakin kolumuz kanadımız kırıldı yalnızlığın pençesinde can veriyor özgür bıraktığımız umut ve mademki yeşil ela kahve siyah mavi gözler sildim tam da şimdi şu an lügatımdan tüm renkleri ... geriye kalan sadece siyah ... kopkoyu kesif bir yalnızlık
final yok mu final öyle çok şey anlatıyorki susmak şiir içinde kaybolmak istiyor insan