çınayaz gece ılıklaşırken avuçlarımda umut düşer dua yankılanır semaya...
fersah fersah adımladığım deniz büyüyor gözlerimde yapayalnız ki dertliyim ve biliyorum yasladıkça yorgun ruhu maviye dikilir önüme ölümün en kızılı iç isyan niyetine
çöle düşmüş kayıp bedeviyim kervanını kaybetmiş umutları koyduğu heybesini bulamayan bir dua bir temenni yolcusuyum hicretini arayan
sahipsizliğimi topluyorum sokaklardan küçük bir çocuğun unutulduğu gözlerine nem düşen yüreği ayaza bulanan yaşlı bir adam halinde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yanık mavi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yanık mavi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çöle düşmüş kayıp bedeviyim kervanını kaybetmiş umutları koyduğu heybesini bulamayan bir dua bir temenni yolcusuyum hicretini arayan yakılmış bir mavi feryadın avuçlarına sinmiş dua kokusunu sevdim... Harika dizelerinizi kutlarım çok hoş bir yanlı bıraktı dimağımda sevgilerimle
utangaç kırmızı tarafından 7/29/2009 11:16:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
ey sevgili vurulduğum göğe değsin kirpiklerin beyaz bir güvercinin havalanışı gibi ve girdiğim toprağa alın çizgilerini göm birleştiği vakit seninkiyle elbet bitip esaretim hasretimi bağışlar Tanrım ki yakılmış bir mavi feryadın avuçlarına sinmiş dua kokusunu sevdim...
birde bıraktığın bir avuç toprağı.. okuduğum en güzel şiirdi son günlerde.. ismine yandım zaten.. ne güzel bir kalemdir ki tanımadan duygularımı yazıvermiş tebrik ederim mavi kalem..
duygu sızısı düşen değerli aydın şiir bulmak güç değil bu sitede lakinnn tüm samimiyetimle aıklıyorum bana bu şiir bir başka anlamlı geldi belkide kendimi buldum. saygılar niyetim farklı değil şiir ben gibi .......
mavi yürekli adamlar yakarda maviyi sularda çok anlamlı şiir gibi kokan bu kocaman şiire ve onu büyüten şaire kocaman alkış beğeni ile okudum sevgi selam.
öyleyse sana beyaz bir güvercin gönderim...kanatlarında mutluluk...yüreğinde sevgi...karbeyaz tüylerinde yarınlar ve gagasında sana sevgi çiçekleri olan...ona iyi bak..!
:))) aklımdan geçenleri okuyorsun ya da aslında sen "aklımsın" :))) çirkin ördekkkkkkkkkkkkkkkkkk yavrusuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu güzelleştin artık, daha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee be çocuk.... candaşımın yazdığı şarkı sözünü takip et...et ki neden güzelleştiğini sende anla...
bu arada pazar günü doğum günüm ..eh artık, ağanın eli tutulmaz de mi...
ey sevgili vurulduğum göğe değsin kirpiklerin beyaz bir güvercinin havalanışı gibi ve girdiğim toprağa alın çizgilerini göm birleştiği vakit seninkiyle elbet bitip esaretim hasretimi bağışlar Tanrım ki yakılmış bir mavi feryadın avuçlarına sinmiş dua kokusunu sevdim...
ilk kutlayan ben olacam bu yüreği büyük şair çocuğu umarım avuçlarındaki dua kokusu hep öyle kalır
kervanını kaybetmiş
umutları koyduğu heybesini bulamayan
bir dua
bir temenni yolcusuyum
hicretini arayan
yakılmış bir mavi feryadın
avuçlarına sinmiş dua kokusunu sevdim...
Harika dizelerinizi kutlarım çok hoş bir yanlı bıraktı dimağımda sevgilerimle
utangaç kırmızı tarafından 7/29/2009 11:16:41 PM zamanında düzenlenmiştir.