Yasakları delip de geldik, Belki değil idi kelle koltukta, Belki değil idi emek soygunda, Belki değil idi ressam tuvalde, Belki idik zaman yaşamında Belki idik ölüm yaşamında Ama belki değil idik olduğunca tutsak, İşte o zaman idi, Yasakları delip de geldik…
Sustuk, sunulanda yaşardık, Yaşamına sunulurduk, Özüne tutsak, geleceğine yasaktık… Ama vardık yarar sağlayana, Biçemine, tözüne, vardık yaşamına… Yasak, yasak, yasağız…
Anladık, Belki değil idi, belki idik… Dur dedi zaman, Yaşamına değil zaman, Zamanına yaşamsın… Yasak, yasak, yasağız…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zamanına Yaşamsın!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zamanına Yaşamsın!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duyarlı ve etkileyici dizelerin çok güzeldi.bakış açın,yasakları yorumlaman etkileyici. şiirin bana metin akpınar-zeki alasya nın yasaklar oyununu hatırlattı. emeğine sağlık. ahmet güdücüoğlu balaban Kent Şairleri
özgürlüğümüzü kısıtlayan yasaklar ...malesef her konuda önümüze binbir türlü yasak çıkıyor kimse doğru düzgün bir şekilde istediği gibi yaşayamıyor bu yasakları ya çiğnicez ya çiğnicez...
çok güzeldi emeğine sağlık... Gülce Göçer balaban kent Şairleri
Çok güzel bir şiir olmuş hayatta adete bizler için herşey yasak olmuş bize ne derlerse bizde onu yapmak zorunda kaldık. kalemin daim olsun... balaban Kent Şairleri Esra SEÇER
yasaklar hayatımızın parçası olmuş neyi nerede özgürce yapamıyoruz hayatımızın prangalar olmuş içinlerinde kayboluyoruz sevdiklerimizi sevmek yasak olmuş yaşamak yasaksa ölmek yasak bize ne kalıyor ya sevgili candostum şiirini beğenerek okudum kalemine sağlık
Sevgili mehmet kardeşim geçmişimizi film yapsak ve gözümüzün önünde oynatsak dört duvar kalırdı geriye çünkü hep yasaklandık ve sonunda dört duvara saklandık
eylem yasak yasak yasak şikayet de yasak öyle bir konu ki nerden başlasak yasak
Kendimizle savaşıp geldiğimiz zaman kendimizce yasakları ezip geçiyoruz.Bazılarını çiğnemeliyiz.Çünkü o yasak bu yasaksa, kısıtlı bir yaşam ne kadar yaşamaya değer olacak ki.Gerekenler yasaktır ama yersiz olana ne gerek var. Tebrik ederim Mehmet.Kalemin daim olsun. Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Tamam be, karaları bağlayıp kader diye ağlayalım, tam sırasıdır, ama biz yasakların üstüne giderek geleceğe koşuyoruz, yoksa başka türlü tiyatro yapmanın ne alemi var, bütün yasakları sahnede göstermiyor muyuz canım yönetmenim, hep de göstermeye devam edeceğiz, hep ve daima!!!
duyarlı kalemine ve yüreğine sonsuz sağlık ve teşekkürler olsun sevgili yönetmenim.
Yasakları delip de geldik, Belki değil idi kelle koltukta, Belki değil idi emek soygunda, Belki değil idi ressam tuvalde, Belki idik zaman yaşamında Belki idik ölüm yaşamında Ama belki değil idik olduğunca tutsak, İşte o zaman idi, Yasakları delip de geldik…
Sustuk, sunulanda yaşardık, Yaşamına sunulurduk, Özüne tutsak, geleceğine yasaktık… Ama vardık yarar sağlayana, Biçemine, tözüne, vardık yaşamına… Yasak, yasak, yasağız…
Anladık, Belki değil idi, belki idik… Dur dedi zaman, Yaşamına değil zaman, Zamanına yaşamsın… Yasak, yasak, yasağız…
Ağlamak yasak, Zamana yasak, Sevmek yasak, Kendimize yasak, Hüzünlenmek yasak, Belki değil idi, belki idik… Hakkını istemek yasak, Hakkımıza, tözümüze, usumuza yasak… Yasakların ortasında, yasak kalanız, Yasak, yasak, yasağız… Yasakları delip de geldik…
Şair arkadaşım her taraftan kuşatıldığımızı öfkeli bir dille ne güzel sitemlemişsin, gözümüz kulağımız plmuşsun adeta. Emeğine ve sağlam kalemine sağlık şair dostum.
"Yassah hemşehrim!" repliği geldi aklıma Sevgili Yönetmenim! Ne hazımsız adamsın be Dostum; karnın doyuyor, sırtın pek, rüzgara karşı değil ama nefes alıyorsun ya yarım somak, haline şükret!!!
Yasakları kanıksadın mı be Dostum, baksana "yasakların ortasında yasak kalanız!" diyorsun, ne yani biz sana sokulamayacak mıyız, şimdi?! Ama ben yasakkıranım, unutma!!!
Yasakların ortasında yasak kalanız, yasak edileniz... Yaklaşın, zaten yaklaştıkça sitem edilen, çekilemeyen kişi oluyorsunuz çevrede, kıskanılansızın zaten bu yüzden...
Ha bu arada bizleri hiçliğe itip "sizler ne yasak gördünüz, ne zulüm, ne yaşantı" diyenlere, bizim yasaklarımız bunlar deyip gönderdim. Bir muhabbet arasında zora koşulan, eleştirilen durumda kalınca ben 80'den geldim senin gibi değil diyenlere yasaklarımız... Sana değil Hocam...
umudu büyütmüşse şair
yasaklarda yasaklanır elbet..
Emeğine üretkenliğine sağlık..Sevgiyle.