(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geleceğe Açılan Pencere şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geleceğe Açılan Pencere şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke o karanlığa açılan pencerede siyahı kovsak sırada bekleyen güneşin aydınlığını özleyerek... bir el feneri yetmez binlercesi milyonlarcası lazım aydınlık için.ben değil biz lazım.
İnsandan, barıştan yana, Açılan pencere… Biz, Biz, Biz…
"Ey halkım unutma bizi" Dedi aydın yiğitler. Ama halk ötekileştirildi hep Din oldu üstlerinde acı kuvvet. Her dönem aydın insanlara verilmedi hürriyet Ama bitmedi bizdeki aydınlığa ulaşacak niyet!
Çok güzeldi...Yürekten tebrik eder, Sevgiler, saygılar sunarım.
Pencereyi açtım. İçerisi bir havalansın diye. Iyy! İçerisi bir duman doldu sorma! Nasıl bir pis koku! İndim sokağa kara dumanın geldiği yere baktım. Bir baktım da ne göreyim 5-10 kişi bir bataklık yapıoyor diğer 5-10 kişi ise bataklığı kurutmak için ateş yakmış sonra anladım ki bataklığı kuruturken burun ve akciğer sağlığımızdan fedakarlık edip iyiliği kazanmak için kötülüğe karşı, bedel ödeyeceğiz.
geçmişte bu güne açılan pencereler pek aydınlık değil bu bize açılan pencere içinde geçerli...bu güne kadar açılan pencereler ardında feodalizm kapitalizm vs. gibi karanlık bir sistem çıktı bize de kapitalizmle yaşamayı uygun gördüler...bizim için çok geç kalmış sayılmaz BİZ elele verirsek şu anı ve geleceğe açılcak pencereyi aydınlatmış oluruz... emeğine sağlık arkadaşım... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
Gelecek aydınlık pencere, Biz… Karanlığı geldiği yere yollayan, Biz… Savaşan, savunan, anlatan, Biz…
biz olabilmek...işte bunu başardığımız an geleceğe açılacak pencerelerimiz.o zaman herşey hepimiz için daha güzel olacak.sen-ben-o değil biz olabilmek işte bunu başarabilmek. tebrikler. Merve Kuzgun balaban Kent Şairleri
Geçmiş kara bulutlar altındaydı bir zaman, çok zordu bazı şeyler.Ama geçmiş, geçmştir.Unutmasakta dersler ve birikmişler önemlidir. Geleceğe açılan pencereler olmazsa nasıl umut olsun, çaba olsun? Eline emeğine sağlık.Kalemin daim olsun Sevgilerimle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Gelecek aydınlık pencere, Biz… Karanlığı geldiği yere yollayan, Biz… Savaşan, savunan, anlatan, Biz…
İnsandan, barıştan yana, Açılan pencere… Biz, Biz, Biz…
Şiir bütünüyle güzeldi arkadaşım. Final harika olmuş ama. Biz olmamız gereğini vurgulamışsın Olmamız gereken bizi anlatmışsın Çok güzel gerçekten Geleceğe açılan aydınlık pencereye selam olsun.
Gelecek aydınlık pencere, Biz… Karanlığı geldiği yere yollayan, Biz… Savaşan, savunan, anlatan, Biz…
İnsandan, barıştan yana, Açılan pencere… Biz, Biz, Biz…
Aydınlık günlere biz sanat alemi olarak öncülük ediyoruz yönetmenim, bizim sahnenin varolma nedeni dedeğil midir aydınlık ve karanlığa savaş açmadık mı hep birlikte?
Çok güzel bir şiirdi sevgili yönetmenim, sanatçı dostum.
Bu gamalı haç faşizmin simgesi, görünce insanın içini acıtıyor... bugün Filistin halkının başındaki zulüm olan İsrail de, emperyalist Amerika'nın faşist eli değil mi? Karanlıkta kalmamak için olan bitenden haberli olacağız, insan haklarına biz diyerek sahip çıkacağız, sürekli hep birlikte aydınlığa doğru yürüyeceğiz! Eline, emeğine, yüreğine, usta ve duyarlı kalemine sağlık şair dost.
Gelecek aydınlık pencere, Biz… Karanlığı geldiği yere yollayan, Biz… Savaşan, savunan, anlatan, Biz…
İnsandan, barıştan yana, Açılan pencere… Biz, Biz, Biz…
Karanlığı hep birlikte kıracağız, faşizmin oyununu bozacağız, insandan, barıştan yana açacağız penceremizi, savaşan, savunan, anlatan değil hep, karanlığı geldiği yere gömen olacağız, aydınlık yüzümüzle insanlık ışıldayacak!!!
Çok manidar bir şiirdi sevgili yönetmenim, kalemine, duyarlı yüreğine sağlık, kutlarım.
Emperyalizmin kanlı elidir faşizm, Hitler kan doğramadı mı dünyanın çanağına, toplama kampları, gaz odaları, üstün ırk yaratma özlemleri yüzünden şövenist milliyetçi damarıyla milyonlarca insanı yok etti!
Faşizmin rengi hep karadır, gamalı haç her göründüğü yerde ölüm kusar, karanlığa gömer insanlık tarihini!!!
Sevgili Yönetmenim; biz diyerek çıkılır karanlıktan aydınlığa, ben lafının gücü yetmez, cılız kalır sesi, yetmez gücü; hep birlikte aydınlığa doğru yürüyelim, karanlığın en büyük korkusudur aydınlık, aydınlık ne zaman zayıflarsa karanlık egemen olur, onun kanlı elleri insanlığı boğar, boğazına çöreklenir insanın, çaresiz bırakır, yok eder!!!
Aydınlık günler için güçlü olmalıyız, biz diye dayanışmalı, kirli ve kanlı ellerin oyunlarını bozmalıyız!
Çok duyarlı Yüreğinle ve Aydınlık Yüzünle, çok anlamlı bir şiir çıkmış ortaya. Kalemin hiç ama hiç susmasın Can Dostum.
müthiş bir şiirdi.kaleminize yüreğinize sağlık.