Koklanılan gül, Dokunulan özlem, Son bulan umut… Alacak var, Şimdiden yarına…
Alacak var, Ey insan dost… Yanan muma yarışta, Hasetlenilen geçmişten gelecekte İstasyonlardan, trenden, emekten Alacak var, Ey insan dost! Dünden şimdiye…
Soluklanıver çeşme başında Yâre selam et, köy başında, Gel yanaş yanı başıma, Alacak var İnsan olanaolabilene, soluyana Alacak var, Şimdiden yarına…
Alacak var Dünden yarına… Çocuk oyuncak, genç gelecek, Ana, babaekmek, Hoca genç, insan yaşam… Alacak var, Ey insan dost! Dünden yarına…
Ey insan dost Şimdiden yarına Yarından şimdiye Dünden yarına Yarından düne Dünden şimdiye
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALACAKLIYIZ!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALACAKLIYIZ!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam borçlu bize...Her şeyden payını almalı.Geçmişimizle geleceğimizle...Kutlarım arkadaşım.Kalemin daim olsun. Sevgilerle... Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
İpotek altındaki geçmişten yaşanmamış yıllar faturası yüklenilerek, yaşanılacaktan alacaklı olmak oldukça yaratıcı bir yaklaşım! Elbette bana da çok yakın bir tema şiirin, şimdiki Marmaris Muhtarı'nın fırçasıyla tuval dışına itildik, kara tablolara çizildik!!! Bugün de farklı ressamların fırça uzantısında ve hemen izdüşümünde sıranızı savuyorsunuz günümün gençliği;alacaklı olmak da bir umut ışığıdır be Mecom, çok bedeller ödendi umut tünellerinde!!! Harika bir tema, nefis göndermeler ve şairane bir haykarıştı şiirin!!! Kutladım Şairimi. O duyarlı Yüreğinden kocaman öptüm. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Yaşamdan alacaklıdır her daim insan olan insan ...
Çok güzeldi meco, sevgilerim çokça ...