(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞA SEN!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞA SEN!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan tomurcuğuna su, Yağmura tas ol, İnsana yoldaş ol, Yaşa sen.
Gökkuşağı gibi ol, Yalnız tek renk sen ol, Yaşa sen…
Yaşaya dur sen, Köşelerden ortalara, Sokaklardan meydanlara, Yaşa sen…
Zifiri karanlık mum dibinden, başa Sözden öze, özden eyleme Yaşa dur sen, Benden sana İnsandan insana, Yaşa dur sen…
Sevgiden sevdaya, Özlemden tutkuya, Cendereden yaşama, Yaşaya dur sen.
Her tat olsun, Gönül pencerende, Düş diyarında, özünde, Kalem tutan narin elinde, Her tat olsun, Yaşam sunan benliğinde…
Her tat olsun, sen. Yaşaya dur hep sen…
Bilgece edilmiş kelamlardan oluşmuş, sağlam bir şiir olmuş Meço!!! Şiirin her şeyi çok hoştu ama akışı oldukça tempoluydu, bir solukta okuyuverdim şiirini!!! Tümden Emeğini öpüyorum Can Dostum. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Her tat olsun, Gönül pencerende, Düş diyarında, özünde, Kalem tutan narin elinde, Her tat olsun, Yaşam sunan benliğinde…
ah hayatın güzelliği ne kadar inciti oluyor.. kimse anlamıyor bütünleşen kelimelerin sesinde.. kimse dinlemiyor ağlayan rüzgarı.. kamçılanan dağların ensesinde bir sen varsın.. ah şair.. bu devran sen sevdin diye İnsan tomurcuğuna su, Yağmura tas ol, İnsana yoldaş ol, Yaşa sen.
Yaşamın her tadı olsun damagında... Her türlü sevinci yasa doya doya ama zamanında... yeri gelecek uzuleceksin de ama sonunda sevinmesini bilerek.. Mükemmel bir şiirdi Mehmet Abi... Emeğine sağlık...