(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER YER FİLİSTİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER YER FİLİSTİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yeniden doğması gerekir Güneşin... uyanması ne için yaşadığını bulması gerek milletin... artık La İlahe İllallah ´ın özüne inmek gerek... sözde değil, özde yaşamalı insanlık, ve geleceğin Ömer´lerini Kur´an´da sünnette eriterek büyütmeli...yoksa Ömer´ler hideyete eremeden yokluğa karışmaya devam edecek, ilerlediği sanılan makara koptuğu noktadan hep başa saracak...
mükemmel bir şiirdi üstadım, Allah c.c. sizden razı ve hoşnut olsun inşaAllah...
ilginize ve samimi yorumunuza çok teşekkürler. Hz Ömer'in İslam'a girişi çok çarpıcı adeta işin bittiği nokta.. o yüzden özellikle vurguladım. Ayrıca Kudüs onun zamanında fethediliyor.
çok çarpıcıydı....ve de çok doğru.... bütün bunlar başımaıza birlik olamadımızdan gelmiyor mu ? Allah bütün müslümaanlara şuur versin....filistinde bile halk israile karşı birlik olamıyor... arap alemi birlik olamıyor....Allah yar ve yardımcımız olsun....
yeniden doğması gerekir Güneşin... uyanması ne için yaşadığını bulması gerek milletin... artık La İlahe İllallah ´ın özüne inmek gerek... sözde değil, özde yaşamalı insanlık, ve geleceğin Ömer´lerini Kur´an´da sünnette eriterek büyütmeli...yoksa Ömer´ler hideyete eremeden yokluğa karışmaya devam edecek, ilerlediği sanılan makara koptuğu noktadan hep başa saracak...
mükemmel bir şiirdi üstadım, Allah c.c. sizden razı ve hoşnut olsun inşaAllah...