(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIN AŞK MI SENİN ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIN AŞK MI SENİN ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte insanın tek anlam vermediği his, yaşanıldığı zaman belki o muhteşem hissin farkına bile varılamayan ve ancak kaybettikten sonra adı aşk olduğu anlaşılan tarifsizliktir... Kutluyorum güzel yüreğini...
resim şiir birleşmiş, yek vücut olmuş "aşk" çok başka bir şey... kelimelerle ifade edilemeyecek kadar yoğun bir duygu, her kişiye her ömüre ayrı ayrı değer acısı.. ve hayaller, umutlar... düş dünyasını da zengin ettiğine inanıyorum aşkın yanlış mıyım?
aşk mı..........diye sormak......bilmiyorum belki zor belki de ben gibi yürekler de hiç yok.........olmamak zorundadırlar böyle sorular..........tökezlemeye sürenden uzak.........kalınmalıdır.........bunu bilir buna and ederim.......ötesi yok........
_____çok sıcak aynı şekilde buz gibi şiir........nasıl mı şöyle........
Beline sımsıkı dolanıp, Islak dudaklarından öperken, ______________________________devamında ateş istiyorum yangın istiyorum burda ise bunu görmek istiyorum ama kalem akabinde diyor ki;
Gözlerinden bir bakış çalamadığım…
____________________ve bununla ne aşktan söz edilir ne de doğruluktan..........çift arasında tabi.........sadece uçuruma sürüklenen bir yürek var............diikkkaatt etsin derim............
__________cidden içim burkuldu.........yağmur bırakmasın ardından sevda bakışlı.......öyle ya mahkumsan ........mahkumsak..........(........)))))))))............
________
daim olsun kaleminiz.....sevgimle.........
Gizzz tarafından 1/19/2009 4:49:27 PM zamanında düzenlenmiştir.