(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Utanıyorum ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Utanıyorum ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
az önce farklı bir duyguyla ayrıldım şair dostun sayfasından burada anlımıza çiviler çakıldı ardarda mailler geliyor okumak ve resimlere bakmak büyük cesaret sesimizi fazla yükseltmiyoruz ama en azından onlara para kazandırmayalım vazgeçtiğimiz eğlencelerimizden biri bu çocuklar için bir damla eksik göz yaşı olacak inş...ümit ediyorum
hangi ana ister çocuğu savaşın,nefretin içinde olsun hangi ana ister çocuğu gözleri önünde eriyip gitsin,bir kurşunla nasıl elinden kaydığını görsün ama işte insanların gözü kana bürünmüş adeta kimsenin o masum çocukları düşündüğü yok... eh şimdi nasıl bir ana doğurganlığına lanet etmesin...
duyarlığı yüreğinle yine çok güzel bir şiir yazmışsın ablacığım emeğine sağlık... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
bu acıları çekeceğinizi bilseydim doğururmuydum hiç sizleri hiç düşünmeden kısırlaştırırdım kendimi ------------------------------- BİR ANNENİN ÇOOK SAMİMİ DUYGULARIYDI ACIYLA YÜREĞİNDEN KALEMİNE YANSIYAN EVET SEVGİLİ DOSTUM D O Ğ U R M A Z D I M :(
bu acıları çekeceğinizi bilseydim doğururmuydum hiç sizleri hiç düşünmeden kısırlaştırırdım kendimi
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ bir insan,bir anne duygu ve duyarlılığı ile yazılmış,harika bir emekti.. kısa gibiydi ama çok uzundu... anlayana elbet... kutluyorum o güzel emeğini ve duyarlı yüreğini.. şiir,umut ve sevgiyle....
Her anne çocuğunu güzellikler içine doğurur, çoçukları güzellikler yaşasın ister. Ama kirli eller, çirkin yüzler, onların ve anaların dünyasını karartır. Doğurganlığına lanet edersin. Uzun lafa gerek yok herşeyi anlatmışsınız. Selam lar.
dünyanın herhangi bir yerinde hem de hiç tanımadığı insanlar için kendi yaşamından vazgeçme inancı,alçakgönüllüğü,gururu ve iradesi meco arkadaşın deyimiyle elden ele gezdirilesi bir şiir. Emeğine üretkenliğine sağlık.Sevgiyle.
Bir kadın olarak, (cinsiyet ayrımım yoktur, toplum yargısı olarak diyorum, Tekrar) bir kadın olarak, bir ana olarak bu dizelerin kağıta dökülmesi en ufak kafalısının bile dersini verir... Elden ele gezmesi gereken bir şiir, kendi canından vazgeçmişin Şairim, canlar yok olmasın diye...
düşünceler kısır, mantık düz olunca acılar vahşet alır başını gider durdurmak imkansızlaşır işte... tam tarzım bir şiirdi cannnnnn... tebrikler...maviler yüreğine her daim...
bu acıları çekeceğinizi bilseydim doğururmuydum hiç sizleri hiç düşünmeden kısırlaştırırdım kendimi Kutluyorum yürek sesinizi çok güzeldi az ve öz hani derler ya 12 den vuruyorsunuz şiiri sevgiyle
bu acıları çekeceğinizi bilseydim doğururmuydum hiç sizleri hiç düşünmeden kısırlaştırırdım kendimi
ACILAR HEPİMİZİN TÜM İNSANLIĞIN ORTAK ACISI DOST.KENDİ ACILARIMIZLA O KADAR PİŞTİK Kİ BAŞKALARININ NELER ÇEKTİĞİNİ EN GÜZEL BİZ ANLARIZ.BİR DÖRTLÜKTE ÇOK GÜZEL BİR ANLATIM.TEBRİKLER SAYGIYLA
Haksızlık etme Güldane ALLÂH bile cenneti ayaklarınızın altına serecek şekilde kadınları yaratmadı mı? Evlat-çocuk ilişkisinden,sevğisinden daha güzel ne varki Ancak; Yapılan alçaklıkların cezasını ALLÂH,yapanlara elbet soracak
Kutlarım,selamlarım Şairem
Cemal Erkoç tarafından 1/18/2009 10:45:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Utanç verici olaylardan çıkarılan mükemmel bir şiir. Utanır olmuş dünyaya bizleri getiren analarımız getirdikleri dünyadan. Düşünür olmuşlar yanlış olduğunu yaptıklarının Dünyaya gelmenin, dünyaya yeni canlar getirmenin pişmanlığını duyar olmuşlar. Ve dünya kirlenmiş önüne gecilemezce.
Ki 'asıl suçlu kim?' sorusu takılıyor akıllara pişmanlık duyanlar mı yoksa yaptıklaından memnun olanlar mı?
Mükemmeldi yine güldane ablacığım. Çok özlemişliğimle öpüyorum seni ve yüreğini.
Zalimliğe vurulacak en büyük tokatı vurmuşsun Gülldane..fakat yüzleri bu tokatı anlayacak kadar onurlumu,toplumları birbirne düşürerek yaşamağı seçenler.Ana yüreğinizin sızısını duydum.Sevgilerimle.
hayatın acımazsızlığını dünyanın ellerinden kaybolduğu bilmeksizin yaşıyoruz bu hayatı acı dolu yürekleri anlatmalıyız birlikte birlik olup yıkalım bize engel olanlara güzel şiirdi beğenerek okudum
hani derler ya havva anaya inanır kimi ve adem babaya kimi ise bilime neye inanırsak inanalım ve bu insandır olmaması gerekir kavgası birbirine ne kalır yoksa geriye insanlar neden bilemezler bunu neden herkes sahte evet işte eğer ki havva ana ise geldiğimiz soyumuz ki utanıyor o bile artık bizden
teşekkürler güldane ablacımm çok öperim ellerinden
Gerçekten çok yürekli sözler, kolay kolay yenilir yutulur sözler değil.
Bir anne böyle bir şey düşünebiliyorsa, insanlıktan utanıyor demektir, ama sizin gibi duyarlı bir yürek niye insanlıktan utansın ki? Siz çok yaşayın çok!!!
Çok dokunaklı, kısa ama oldukça manidar bir şiirdi şairim, kutlarım kaleminizi.
bu acıları çekeceğinizi bilseydim doğururmuydum hiç sizleri hiç düşünmeden kısırlaştırırdım kendimi
insanın içini burkan şiiriniz ne kadar çok şey anlatıyor, analarımız en yüce varlıklarımız, hayırlı evlat olamazsak, sizin gibi bize ilenirler mi acaba?!
Çok hüzünlü harika bir şiir okudum kaleminizden, tebrik ederim şair dost.
İnsan doğurdukları yüzünden acı çekiyorsa ne kadar acıdır! Ancak, bugün Filistin'de yaşayıp anne olanlar aklıma geldi birden, ne kadar zordur orada annelik, çocuğunuz her an elinize düşebilir, böyle kader mi olur!?
Duyarlı kalemin bin yaşasın Güldane ablacığım, kutlarım.
Beni çok üzdünüz... İnsan hiç başbakanını üzecek bir şiir yazar mı ? Kendisi vatandaşından en az üç çocuk yapın diye ricada bulunmuşken üstelik :)))) Kısırlaştırmak da ne demek ? Bilakis... Tam da böyle bir dünyaya (!) "en az" üç çocuk yapma zamanı :))))
Bize bunları söyletenler utansın.Gerçi utanmaları kalmış mıdır? Çok anlamlıydı.Kutlarım ablacım.Kalemin daim olsun. Sevgilerimle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Müthiş, ibret alınacak bir şiirdi Dostum! Duyarlı Kaleminden çıkan dizeler gerçekten oldukça içimi acıttı Güldaneciğim! Onları utançlarıyla yaşamaya mahkum eden şiirinin karşısında, saygıyla eğiliyorum ve her söylediğinin altına imzamı koyuyorum, sen hiç susma Can Dostum, hep ama hep ve böylesine duyarlı yaz!!!
Zalimlerin insafsızlığına kerhen nedametti bu. Doğurmuşluğa istemeyerekte olsa pişmanlık, nefesim düğümlendi. Sadece bu pişmanlığı yaratan alçaklara öfkem var, başka hiç birşey diyemeyeceğim güzel kardeşim. Sağol, varol, tebriklerim çokça, sevgim ve saygımla.
O gariplerin kaderi olmuş acı çekmek. biz kendi derdimize düşmüşüz zâten. Televizyon'da şu anda bir haber var. Bir giyim firması %90 indirim yapmış. Millet mağazayı yağmalıyor. Para ödemeden, helal-haram demeden giysilerle mağazayı terk ediyorlar. Geriye sanki bir harâbe kalmış. Cansız mankenleri bile götürmüşler. İsrail, bizim bu durumda olduğumuzu bildiği için pervasız davranıyor bence. İsrail'i alt edecek tek güç imân gücüdür, diyorum.
güzeldi..
ve bu acıları göreceğimi bilsem
hiç doğarmıydım kendimi
kısırlaştırırdım annemi...