(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Salyangoz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Salyangoz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evini sırtında taşıyan hayvan olmadım senin kadar şanslı inan aramızdaki tek ortak nokta olan zenginin sofrasında yeniyor olmamızdır inan .
Kısa ve öz anlam bukadar mı güzel anlatılır. Harikasınız. Sizi canı yürekten kutluyorum arkadaşım. Kaleminiz daim gönlünüz huzurlu olsun. Sevgiler,selamlar
evini sırtında taşıyan hayvan olmadım senin kadar şanslı inan aramızdaki tek ortak nokta olan zenginin sofrasında yeniyor olmamızdır inan ...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ evet,zengin sofralarında meze olduğumuz çok olmuştur kuşkusuz.her zaman bu gerçek farklı yer ve zamanlarda oluşmuştur... bu konuyu sıradışı bir ifadeyle paylaşıma sunan yüreği selamlıyorum çok güzeldi yüreğine sağlık şiir,umut ve sevgiyle....
Canım benim senin bu kısa ama öz; içinde dolu dolu anlamlar yüklenmiş bu H A R İ K A şiirlerine bayılıyorum biliyor musun...her zamanki gibi dolu dolu şiirdi okuduğum...kayıplardayım ben bugünlerde ama seni unutmadığımı bilmeni istiyorum...sevdiğim kalemlerdensin...sevgilerim çokça bitanem...
O salyongoz, onların sofrasına gelene kadar Gör kaç kişi onlara uşaklı eder Ve o kişiler de işleri için şükrederler. Ancak bu düzensizliğin farkını ortaya Güldane gibiler çıkarırlar.
Çok güzel ve anlamlıydı. Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
ŞİİRİN TINISINDA YORUM YAZMAKTA HİÇ BUKADAR ZORLANMADIM BULUŞUN VE TEMSİLİ MİSALİN EMSALSİZ YAŞADIGIMIZ DÜNYAMIZDA İNSANI BU KADAR DÜŞÜNDÜRENLER DE UTANACAKTIR SÖMÜRGENİN ZULMÜN BIRAKTIGI İZLER YAŞAMI BU HALE SOKUYOR
ANLATIMININ DERİNLİĞİNİ KUTLARKEN VERDİĞİ DERSTE MÜKEMMELDİ BİR YAŞAM VEREREK ANLATMAK İSTEDİĞİMİZDİ
evini sırtında taşıyan hayvan olmadım senin kadar şanslı inan aramızdaki tek ortak nokta olan zenginin sofrasında yeniyor olmamızdır inan Bu şiirinizi okurken biraz duygulandım salyangoz kadar olamadık kutluyorum yüreğinize sağlık
bir kaç dizeyle neler neler anlatmışsın yine güldane ablacığım bizlerin salyangozdan salyangozun da bizlerden bir farkı kalmadığı şu sıralarda tam yerini bulmuş şiir. düşündürdü şiirin okurken gerçekten bir salyangoz kadar bile şanslı olmayabiliriz bu dünyada ama şansı yaratmak bile bizlerin elinde ya. Tebrik ederim Güldane Abla.
evini sırtında taşıyan hayvan olmadım senin kadar şanslı inan aramızdaki tek ortak nokta olan zenginin sofrasında yeniyor olmamızdır inan .........Cok güzeldi inan TEBRIKLER ...slm,lar saygilar...
Ah nasıl da çirkin her şey bir avuç asalağın sofrasında bilirim- tüm salyangozlar sıvanmış derinliği uyuyor şimdi görki gözleri var yine de öfkesi o güzel umudu... Emeğine üretkenliğine sağlık..Sevgiyle.
Mincik şiirle binlerce sosyal adaletsizliği ne düşünsel izah etmişsin, hayran oldum. Hisseden yüreğine ve kalem eden zekana tebrikler, sevgi ve saygılar Güldane, kalemin daim olsun, varol.
anlaşılan onlarda kapitalizmin kurbanı olmuşlar zenginlerin masasına meze olmuşlar habire sömürülüp duruyoruz biz onlar gibi, onlar da bizim gibi ... hiç zararları yok ama zenginler tarafından habire ezilip duruyoruz ama sonuçta o zenginler gibi olmadığım için çok mutluyum... ablacım harika bir konuya değinmişsin yine emeğine sağlık... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
Bir salyangozdan farkımız yok.Senin dediğin gibi zenginin sofrasında ana yemek olmuşuz. Çok anlamlı bir şiirdi.Kutlarım ablacım. Sömürülüyoruz; sömürü ne sömürü... Kalemine sağlık. Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
dünyanın en küçük yürüyenlerdendir saylangoz hiç kimseyi rahatsız etmeden kendi halinde yaşarlar saylangoz da olsalar onlarda aramızdalar mutlaka duyarlı şiirinde beğenerek okudum kalemine sağlık
Güldaneciğim, sınıfsal farklılığı bu kadar kısa ve etkili yazıyorsun, gel gör ki karşı yakadaki biz yorumcular sıkıntıya düşüyoruz, minnacık şiiri niye bir-iki satırlık yorumla geçiştiremiyoruz?! Bizler de senin salyazgozların kadar yakışıklıyız anlaşılan, semiz ve tertemiz de üstelik, adamlar bir türlü vazcayamıyorlar bizden, pes!!!
Duyarlı Yüreğin ve Usta Kaleminden öptüm bi dünya, uğurlar olsun!
farklı,doğru ve de sANATSAL derinlikte bakma en kısa anlatımla en çoğunu dilele getirebilme ve bir tarz ustalığını yakalayabilme evet tarzınız harika ve gerçek bir şiir saygılar
Salyangozdan dünya görüşüsüne dört mısra ile ulaşmışsın... Betimlemeler ve göndermeler oturmuş ve anlamına çok fazla dolmuş... İşçi yeniyor zengin sofralarında evet...
Yaşam ne çok örnekler sunmuş biz görememişiz.Böyle dört mısra ile tariflemek çok kolay değil yaşamın gerçeklerini.Şairane ruhunuzla yazdığnız bu çok anlamlı ve dikkat çekici şiriniz nedeniyle kaleminizi ve içtenliğinizi tebrik ederim.sevgilerle.
hepsi çok zekice
harika