(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSİMSİZ ŞİİRLER/1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSİMSİZ ŞİİRLER/1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasret mi mevsimlerle, mevsimler mi hasretle sarmalanmış sevgini bitimsiz acısında ? Bu karmaşayı hep yaşarız aşk var olduğu sürece.Vallahi özeniyorum sizlere. Korkarım ki ben kısa şiir hiç yazamayacağım:))) Gönül diliniz hiç susmasın.
Neşe Hanım, istemek başarmaktır...Bir dönem "mahalle baskısı" yaparak bana da uzun uzun şiirler yazdırdılar ama inanın söz uzadıkça okuyanın ilgisi azalıyor...Tavsiye ederim kısa yazmayı deneyin :))
Neşe Hanım, öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Kısa şiirleri çok severim ve benim asıl tarzım kısa şiirdir. Siz de isterseniz yazabilirsiniz,kendinize haksızlık etmeyin.Dostlukla.
Bütün şiirler aşkları
Bütün çiçekler mevsimleri
Anlatır
Bu yüzdendir
Gidişinde bende kalan çiçekleri
Şiir kitaplarının içinde
Kurumaya bırakışım.
HATİCE ERDEMİR KUZU
Tebrik ediyorum Hatice hanim kisa ve öz güzel misralar...