(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelmeye gelirim Ölmeye desen göz kırpmadan Yanında uzanırım toprağına Varlığa yokluğa aldırmadan Batsak da çamura, çıksak da kaf dağına Aşkının her halini giyerek kispet gibi Ben sen bitip bir olarak, ikilikler çıkarak aradan Bir ismim kalır ismin ile anılan Bu dünyada baki kalan.
Bu satırlar oldukça güzel ve ifade olarak estetik... Ancak aynı yargıları diğer satırlar için ne yazık ki kullanamıyorum... Keşke bu zikrettiğim satırlardan ibaret olsaydı bu şiir.... BAşaralar dilerim Öznur Hanım
Aşk hali... Her zanman ki gibi yine muhteşem... Çok güzel duygulardı dizelere akatarılan. Kutladım efendim. Ayrıca güzel yorumunuz için bende teşekkür ettim.
Gelmeye gelirim Ölmeye desen göz kırpmadan Yanında uzanırım toprağına Varlığa yokluğa aldırmadan Batsak da çamura, çıksak da kaf dağına Aşkının her halini giyerek kispet gibi Ben sen bitip bir olarak, ikilikler çıkarak aradan Bir ismim kalır ismin ile anılan Bu dünyada baki kalan.
hocam harika şiirine yorum yapamıyorum okadar mükemmel ki insan güzeli güzelle anlatamaz ezberleyene dek okur durur bıkmadan.saygılarımla..
Asil bir yürek asil ve edep dolu bir sevgiyi tüm asaletiyle şiirleştirmiş.Harikulade bir şiir okudum.Günümüzde bu şiiri okuması ve pay çıkarması gereken malum gençliğin hali geldi aklıma.Sevdikleriniz ile beraber çok yaşayın efendim.Selam ve hürmetlerim ile naçizane tebrik ederim.
Gelmeye gelirim Ölmeye desen göz kırpmadan Yanında uzanırım toprağa Varlığa yokluğa aldırmadan Batsak da çamura, çıksak da kaf dağına Aşkının her halini giyerek kispet gibi Gönüllü bir ismim kalır isminle anılan Bu dünyada baki kalan.
yüreğinize,kaleminize,size sağlık yüreğinizi yüreğimize okutuyorsunuz sevgimle
Gelmeye gelirim Ölmeye desen göz kırpmadan Yanında uzanırım toprağa Varlığa yokluğa aldırmadan Batsak da çamura, çıksak da kaf dağına Aşkının her halini giyerek kispet gibi Gönüllü bir ismim kalır isminle anılan Bu dünyada baki kalan.
******++++++ MUHTEŞEM BİR FİNAL OLMUŞ.SENİ BİNLERCE TEBRİK EDİYOR BU BİRİMİ BU SABAHKİ VİTRİNİME ALIYORUM.
Gelmeye gelirim Ölmeye desen göz kırpmadan Yanında uzanırım toprağa Varlığa yokluğa aldırmadan Batsak da çamura, çıksak da kaf dağına Aşkının her halini giyerek kispet gibi Gönüllü bir ismim kalır isminle anılan Bu dünyada baki kalan.
Hepsi birbirinden güzel mısralar sevgili dostum ama finalin muhteşem bayıldım tek kelimeyle yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Gelmeye gelirim Ölmeye desen göz kırpmadan Yanında uzanırım toprağa Varlığa yokluğa aldırmadan Batsak da çamura, çıksak da kaf dağına Aşkının her halini giyerek kispet gibi Gönüllü bir ismim kalır isminle anılan Baki kalan bu dünyada.
Aska böyle bir teslimiyet...Harika dizeler...Yüreginize saglik...Sevgilerimle...
Gelmeye gelirim Ölmeye desen göz kırpmadan Yanında uzanırım toprağa Varlığa yokluğa aldırmadan Batsak da çamura, çıksak da kaf dağına Aşkının her halini giyerek kispet gibi Gönüllü bir ismim kalır isminle anılan Baki kalan bu dünyada
Ya final müthiş sizi ayakta alkışlıyorum.Selam ve saygı ile
Gelmeye gelirim Ölmeye desen göz kırpmadan yanında uzanırım toprağa Varlığa yokluğa aldırmadan batsak da çamura, çıksak da kaf dağına Aşkının her halini giyerek kispet gibi Gönüllü bir ismim kalır isminle anılan baki kalan bu dünyada.
ah ah bu kadar duyarlı bu kadar güzel bir yürek var mı,sen ne güzel bir yüreksin değerli dost,seviyorum bu yüreği bu kalemi,