(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......İki Dilenci şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......İki Dilenci şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biri para dilenir , biri ise sevda, merhamet eee birisinin mendili dolar birisinin de gözleri. Çooook güzel bir yakalama mükemmel bir hayat dersi. Kutladım ustam, sevgim ve saygımla.
sen eski cami selam kapısını tutmuş para dilenen adam! bir tılsım mı var dalkavuk dualarında mendilin de dolmuş taşmış çanağın da
ben meçhul sevdaların peşine düşmüş gönlü sızılı adam feleğin ahı mı var pembe hülyalarımda gözüm de dolmuş taşmış bağrım da ........... Gönül dilenimi ile, para dileniminin dil dil Delicesine dizelere dizilimiydi. Selam, saygı ve Edip'çe tebrikmerimle....
Sustum sevgili Çalık. Duygusal toplumuz ama sadece karşımızdaki sömürüye başladığında. Sevgideyse egoistiz ne yazık ki. Gönül dilinizi hiç üşütmeyin , çünkü sevdim.
Dilenmek... Aşkı dilenmek, huzuru dilenmek, mutluluğu dilenmek... En büyük dilencilikler bunlar değilmidir zaten... Hayatını dilenmek, düşlerindeki yaşamı...
Çok güzel bir şiir usta mükemmel işte böyle bazısı aşkını dilenir söyleyemez derdini ...... bazısının çenesi iyi laf yapar kandırı herkesi......... bazısı kendini dev aynasında görür boy aynasına bakmaz bazısının yanında vardır iki el çırpanı adam oldum sanır
Böyle gelmiş böyle gider bu dünya üsdat kaleminize yazdıran yüreğinize sağlık...........selamlarımla.
lazuşağı tarafından 1/14/2009 8:40:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dalkavuklar dualarının kabul olduğunu sanarak kendilerini kandırırlar hep. Oysaki duları kabul olsaydı dalkavukluktan kurtulurlar dı. Bunu idrak edemezler işte. Adı üstünde boşuna mı dalkavuk demişler atalar, nur içinde yatalar.
Biz yine sevdalarımızın peşinde koşalım. Koşalım ki boş kalıp dalkavuk olmayalım. SAYGILARIMLA.
Üstadım Hayranım size...Bir kaç duyguyu aynı şiirde verebilmek...Şu şiirde duygusallığı/hüznü/kırgınlığı/ve birazda sessiz kızgınlığı yaşatmak hamde birkaç mısrada çok zordur çoookkk...Çok Büyük Saygı...
Tebrikler…