(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Robin Hood şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Robin Hood şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gün içinde bulunduğumuz durumu bu kadar güzel ve bu kadar net anlatan dizelerin sahibi karşısında saygı ile eğiliyorum.
Başa gelen herkez önce robin hut muş gibi gelir. Her kişiye iki anahtar der ama sonrasında iki anahtarı olan dörde beşe çıkartırken, bir anahtarı olan elindekini bile kaybeder. Çünkü serrmayenin kölesi olmuştur. Fakir daha fakirleşirken, zengin çok daha zenginleşmiştir artık ve çevresini görebilecek ne beyni vardır, ne gören gözleri ne de acıyan yüreği.
Çok çok özeldi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
pusu kurup ormanda kont avlardı dua ederdi yoksul karnı doyardı
bir kralla kanka olup fakiri unuttu değişti cephesi zengini tuttu
Hroşima’dan sonra mutant oldu robinhood değişti huyu suyu iyice sapıttı
fakiri soyup zengine dağıttı
İnsanlar değişmeye mahkum, eğer değişmezlerse çağın gerisinde kalıp ilkelleşirler, hep yerinde sayan toplumdan şikayet ederken millet olarak bir adım bile ilerlemezken, şimdi değişimleri garip karşılamak da neyin nesi, herkes kafasına göre yazıyor, ilerlleyen çağda geri kalmak isteyen buyursun kalsın, karışan yok herkes kararlarında özgür, robin hood yaptıysa mutlaka bir bildiği vardır! o hep fakirden yana oldu, sanırım zenginin gözünü boyayıp, yine onlardan alıp fakire verecek, bu bir kısır döngü, aynen döner gider, değişen bir şey yoktur, herkes robin'dir biraz, arada beşerdir şaşar
Güldüm; eğlenceliydi, ellerinize sağlık sanırım robin hood okudunuz bu ara, güzel olmuş kalem yazar; siz söylerseniz sizi dinlemiş bu defa da ii yazmış kutlarım kalemi
Günümüzde o kadar cokki Robin Hood, hepsi para ve mevkiyi bulunca saflarini degistirdi... Insanligini parayla satanlara ders olsun bu güzel siiriniz. Kutluyorum degerli yüreginizi.
Ey Tanrım” Bana değiştirebilecek şeyleri, değiştirecek cesareti, değiştirilemeyecek veya değiştirilmesine lüzum olmayan şeyleri kabul edecek kuvveti ve bu iki şeyi birbirinden ayırabilecek bilgeliği de ver. nedense bu söz geldi aklıma....
Celal bey inşallah bu şiirinden yoksulların haberi olmaz. Bilmesinler robin hoodun değiştiğini. Bekleye dursunlar yine. Okursalar gariblerin umutları da biter ki,ellerinde hiç bir şeyleri kalmaz,ölürler zavallılar.
Hroşima’dan sonra mutang oldu robinhood değişti huyu suyu iyice sapıttı
Hroşima da yaktığı insanların ahıdır onları sapıttıran. Artık gün yüzü göremezler onlar. Dünyanın nimeti içinde yokluğa düşmek. Daha çok çekecekler,daha günahları bitmemişken filistini de eklediler. Güzel bir anlatım dı. SAYGILARIMLA.
"Hroşima’dan sonra mutant oldu robinhood değişti huyu suyu iyice sapıttı"
arttılar ve arttılar ve bu artışa hiyerarşik bir düzen şart dediler; seçtiler ve seçildiler... e her düzende yardakçılara kadro verilmesi yasal düzenleme; onlar da her bir mutasyonu farklı farklı ülkelere yerleştirdiler...
Robin Hood'da felsefi neo'ların etkisine girdi naparsın... Aldılar oku elinden, teknoloji verdiler tam gücüde alınca oda dedi hep one one, eee birazda bana...
Kült şiir olmaya aday bir eser... Gerçekten de,bugün böyle bir sorun/durumla karşı karşıya insanlık... En basit şekliyle,feodaliteye karşı yükselen burjuvazinin geldiği aşamayı böyle düşünebiliriz... Tabii,imgenin çağrıştırdığı şey bu kadar sınırlı değil... Kafaların karıştığı,ruhların bulandığı zamanımızda,kendisinden,insanlık adına misyon yüklenmesini beklediğimiz kişiler,taraflar,hatta kavramlar,vizyonlarını önemli ölçüde aşındırdılar... Türkçesi,at izi it izine karıştı... Sevgili ağabeyim,çok çok önemli bir sorunsalı,her zamanki ustalığıyla şiirleştirmiş... Yaşasın!... Sevgilerimle...
eee anlayana... malesef ülkemiz tam da bu hale geldi... diyecek herşeyi söylemişsin sen abim bin yaşa sen... çokça güzeldi... sevgim ve saygım sonsuz daima...
Hroşima’dan sonra mutang oldu robinhood değişti huyu suyu iyice sapıttı
fakirleri soyup zenginlere dağıttı
Ustam işin ciğerini demişsin yine, fakirleri soyup zenginlere dağıtan zihniyet pek tarihte de olmamıştır herhalde ancak günümüze pek te uydu sanıyorum. Minicik mısralarda dev gibi zeka ve ima sezdim. Kutluyorum, sevgim ve saygım sonsuz.
Tebrikler…