Büyüme sakın… Yok, olur bütün hayaller, düşler, umutlar büyürsen. Büyürsen sever kalp, acı çeker, belki kanar… Ama biter bütün düşler, Kırılır, dağılır parça parça ve solar, küser topraklarına Annen olmaz mesela artık yanında çok fazla... Tanımadığın, bilmediğin yalanlar dolanır küçücük avuçlarında Sevmediğin bir oyunu oynattırır hayat yada sana… Hak etmediğin bir başrol ve Kötü niyetli tüm figüranlar… Büyüme işte… Bırak mutlu bitsin tüm masallar Bırak dost kalsın kurtla kuzu, Yada kavuşsun sevdiğine Rapunzel. Büyürsen iğnelenir tüm balonların, Söner… Büyüme sakın! En güzel saklambaçlarını oynamaya devam et Körebeni oyna en sevmediklerinle Ve şans eseri hiç bulama onları… Düşünme olup biten ne varsa Ders al ve devam etmek iste tüm yalanlara rağmen o oyunlara… Bıkma… Üzülme… Bu bir oyun sadece… Sen ne zaman istersen o zaman koy noktanı. Bul soru işaretlerine en doğru cevaplarını… Ve sadece bir ünlemle yaşa kayıtsız tüm heyecanlarını… Ama büyüme… Salla salıncağını, tuttur en sevdiğin şarkılarını ve sakla yaralarını… Hayattan keyif almaktır bu oyunun sonrası!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜME İÇİMDE(Hep Çocuk Kal) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜME İÇİMDE(Hep Çocuk Kal) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.