(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöl ve Akrep şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöl ve Akrep şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çöl doğanın ısssızlığı akrep bu ıssızlıkta varolma arzusu.Yaşamlarımız yaşamlar ülkeler bulundukları ortamlarda yaşarlar çünkü o ortamı benimsemişlrdir.Bu dengenin bozomu her zaman kaos yaratır.
Seçkiyi hak eden yüreğinizin sesini kutlarım, kaleminiz daim olsun, gönül sayfanızdan tam size yakışır bir şiir okudum saygılar üstad... Şiir ve umutla kalın değerli dost, saygılar...
Herkes havasında, toprağında soluklanır, her koşulda yaşayabilen tek canlı biz olmalıyız!? Her şeyi yazdığımıza, ölçüp-biçip-değerlendirdiğimize göre... Nefis bir anlam treninde tura çıkardın bizi Sevgili Dostum, akreplere teğet geçtik anbean, ancak çölü hep soluyacağız yaşam boyu!!!
Tümden Emeğine, Usta Kalemine sağlık Değerli Dostum.
Gündüz sıcak gece soğuk değil artık çöl; Yalnız sıcak, gece gündüz sıcak Belli deği; ne zaman küresel savaş Ne zaman barış ...........................................................ÇÖL KANLI BİR GÖL!
Çöl kays sınanmasıydı Akrebin tükenişine yaltaklanan Çöl...akrep bir bütün..çöl yaşam kaynağı akrebin.... çöl ateşi akarebin intiharıdır... İşte çöl türküsüyle savaşanla bir akarep misali..kendilerine zeiri akıtır bir gün... Çöl kanunu...Saygılar
Çöl bir güneş türküsüydü
Akrebin sırtında yanan
Çöl bir ürküntüydü
Akrebe ölüm oyunu veren
Çöl bir zaman kadranıydı
Akrebe yorgunluk veren
Çöl kays sınanmasıydı
Akrebin tükenişine yaltaklanan
Çöl bir yangın denizidir
Akrebin sevincini doyuran
harika bir şiir... kaleminiz daim olsun