Sevgiden mahrum geçen bu ömrü Üzülüp savrulduğum dünü, bugünü Tartamadığım, çöktüğüm günü Unutmak istesem de bu kör düğümü Köşe başlarında uyumak niye?
Ruhumda kırık ifadeler var Aldanıp rengine hayatın, yanan gönüller var Doğru yöne bakarsan samimi eller de var Yanmış hislerle yolculuk niye?
Ay karanlık gecemdeyken, uzakta Tozlu beyinlerde hapsoldukça, her tuzakta Yüreğimdeki kasırgaları, yazmak yasakta Kurtulmak isteyip, bir an önce hayal kursakta Boğazımda düğümlenen birkaç hıçkırık niye?
Paylaşmalı her ne varsa hiç saklamadan Gitti arkasına dönüp bakmadan Köşede bir an bile durmadan Sevdanın, hiç yasını tutmadan Hüzünlü hayatın meyvesini tatmadan Sorma ebediyete yolculuk niye?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Niye? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Niye? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Resim çok güzel. Şiirde güzel. Kunu bir sevgilinin olmaması veya bir sevgiliyle anlaşamama. Veya sevgili yok oldu... Umarım biriyla anlaşırsınız. Saygılarımla... SSelamlar.
CemalettinGÜRPINAR tarafından 9/6/2010 5:11:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
bir yanım hadi eylül diyor sil artık işgalci dizeleri hafızalardan acemi yanım susmak isterken eskimiş hikayelerin kurallarından söz ettik gönülden gönüle
CemalettinGÜRPINAR tarafından 9/6/2010 5:11:02 AM zamanında düzenlenmiştir.