Nasılım ne ederim diye düşünürsün beni Eğer ben,hiç de iyi hissetmiyorsam kendimi Senin çok gönlün daralır,gam sarar bedenini Sanki,iki bedende bir canız,bu gönül dili.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Dili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Dili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasılım ne ederim diye düşünürsün beni Eğer ben,hiç de iyi hissetmiyorsam kendimi Senin çok gönlün daralır,gam sarar bedenini Sanki,iki bedende bir canız,bu gönül dili.
Yüreğinize sağlık az ve öz çok şeyi anlatıyor kutlarım kaleminizi...
gönül dili hiç susmasın ve daima sağ tarafından fısıldasın dursun kulaklarına gün güzel gök mavi sen sadece bak bak..... iyi seneler... sağlık sıhhat afiyetler olsun kardeş yüreğim...
Sanki,iki bedende bir canız,bu gönül dili. AYNEN ÖYLE..SEVDA İKİ BEDENDE TEK YÜREK TAŞIMANIN ADIDIR..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLARKEN YENİ YIL MUTLULUKLAR GETİRSİN DİYORUM
Nasılım ne ederim diye düşünürsün beni Eğer ben,hiç de iyi hissetmiyorsam kendimi Senin çok gönlün daralır,gam sarar bedenini Sanki,iki bedende bir canız,bu gönül dili.
dör mısrada kocaman bir dünya bırakmışsın sayfana şair iki bedende canız gönül dili harikaydı sevgilerimi bırakıyorum sayfana güzel kalem seni okumak güzeldi haz aldım okumaya devamedeceğim şiirlerde şiir gibi mısra mısra mutlu kal emi
Daha fazlasını hakkeden bu güzel eser için sarfetmiş olduğum bir kaç acizane sözümü etkili yorum olarak seçmen beni onurlandırdı sağol varol teşekkürler..
Nasılım ne ederim diye düşünürsün beni Eğer ben,hiç de iyi hissetmiyorsam kendimi Senin çok gönlün daralır,gam sarar bedenini Sanki,iki bedende bir canız,bu gönül dili.
Nice yıllara kalem dostu şiiriniz harika yine saygılar efendim