(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sığındığım limanımsan zebaniden kaçıp da Bir gölgemsen dağ gibi Uzat, uzat ellerini, Sat eskiciye ne kadar ürküntün varsa sevdaya dair Ben seni, kış ortası bir kardelen gibi doğururken beyaza İlk yaz yağmuru gibi doyururken yaprağını sevdanın, yur yıkarken umutla Ses diyorum ses! Son nefeste su gibi Ya gel Ya unut beni… sayın hocam mükemmel bir şiir okudukca haz veriyor ve insanın her defasında okuması geliyor yüreginize salık saygılarımla..
Serbest şiirleri kolay beğenmem... Çünkü, en zor tarz bu tip şiirlerdir.. Ve her serbest yazdım diyenin şiiri serbest şiir değildir..Hatta şiir değil, bir çalışmadır..
Bu nedenle özellikle kutluyorum.Çok başarılı..Tebriklerimle...E.A.
"Gökte devriye gezdiğini, nöbetleşen gün gibi, ay gibi Adının hikmetini damarıma çekerken kan diye Atladığım öğün ve uykuları, kendimi bilmediğim anları Sadece ben hissettim senin beni ne kadar sevdiğini Değil mi?"
Bazen yazdıklarımızda öylesi duygu hali paylaşımlarımız vardır ki, hassas oluruz hassas dönemlerde. Ki böylesi zamanda dost arar insan yanında. Hüznü, sevinci paylaştıkça dermandır dost yürekleri. Tıpkı burda da olduğu, yaptığınız gibi
Teşekkür ederim sevgili dostlarım. Okuyan, yorumlayan, güzel sözler ve beğenisiyle dost desteği sunan sizler, iyi ki varsınız. Her biriniz ve kaleminizin her izi öyle değerli ki...
Sevgili Fikret dost İlk önerinizi uyguladım. Fakat ikincisinde, şiirin ses tamlaması açısından olduğu hali ile kalması daha uygun göründü. Önerilerinize teşekkür ederim.
Hepinize dost sevgilerimle
öznur karayumak tarafından 3/11/2007 5:42:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben seni, kış ortası bir kardelen gibi doğururken beyaza İlk yaz yağmuru gibi doyururken yaprağını sevdanın, yur yıkarken umutla Ses diyorum ses! Son nefeste su gibi Ya gel Ya unut beni…
nefis şiir sugi aktımış dizeler tebrikler sevgiler saygılar...
Ya sen? Kaçamak dövüşlerde kör gibi Saklanırken sol yanımdan bir sancı alır Sığındığım dünleri takvimlerden taşırdım Ve taşardı ak sakallı bir dede sözü gibi inancım Aşkından aşkıma. güzel mısralarla örülmüş şiirinizi kutluyorum...sağlıcakla kalın...
Bir gölgemsen dağ gibi Uzat, uzat ellerini, Sat eskiciye ne kadar ürküntün varsa sevdaya dair Ben seni, kış ortası bir kardelen gibi doğururken beyaza İlk yaz yağmuru gibi doyururken yaprağını sevdanın, yur yıkarken umutla Ses diyorum ses! Son nefeste su gibi Ya gel Ya unut beni… ............................ Sular seller gibi akmış şiir... sevda üstüne... kutlarım..
Sığındığım limanımsan zebaniden kaçıp da Bir gölgemsen dağ gibi Uzat, uzat ellerini, Sat eskiciye ne kadar ürküntün varsa sevdaya dair Ben seni, kış ortası bir kardelen gibi doğururken beyaza İlk yaz yağmuru gibi doyururken yaprağını sevdanın, yur yıkarken umutla Ses diyorum ses! Son nefeste su gibi Ya gel Ya unut beni…
Harikaydı dizeleriniz,kutluyorum selam ve sevgiler
ir kuş muhtırası gibi salkım saçak çoğalırken gecede Sesin tetik düşürür içimde Göğü dişler gibi kabarır mavim Düşmeye ansızın feveran eder de düşmez ya hani Bir uçuk hatıra gibi esrir başımda çığlık Kün diyecek anı kollar süt dökmüş kedi gibi bakışlarda salınırken tövbesi Gitmeyeceğim. Söz! Asla ardımı dönüp de sana Demiş miydim hiç? Söz vermiş miydik birbirimize? Kim kaçırdı, kim aşırdı düşlerimizin gerçeğini bu sabah?..
Gelecektim oysa. Çek çıkar diye gözlerimden mil gibi çekilmiş yedi rengi Sıkılmaya hazır kurşunlar gibi canıma kast gözlerini Özlediğimi ne kadar bilsen de Ve ne kadar bilsem de özlediğini Söylemedi dilim susan diline inat seni sevdiğimi Sadece ben bildim yirmi dört saat seni nefeslerken can diye Gökte devriye gezdiğini, nöbetleşen gün gibi, ay gibi Adının hikmetini damarıma çekerken kan diye Atladığım öğün ve uykuları, kendimi bilmediğim anları Sadece ben Hissettim senin beni ne kadar sevdiğini Değil mi?
Ya sen? Kaçamak dövüşlerde kör gibi Saklanırken sol yanımdan bir sancı alır Sığındığım dünleri takvimlerden taşırdım Ve taşardı ak sakallı bir dede sözü gibi inancım Aşkından aşkıma.
Şimdi yarım kalmış bestemizi söyle haydi Söyle arkası gelir Kimsenin duymadığı perdeden Bir ben duyarım seni. Kime değiştiysen düşlerimi Dudağıma kondurduğun türkünü Kime veresiye verdiysen geri al Koy beni gideyim ya kaf dağının ardına Ya sılama göğüs kafesindeki Yani Sığındığım limanımsan zebaniden kaçıp da Bir gölgemsen dağ gibi Uzat, uzat ellerini, Sat eskiciye ne kadar ürküntün varsa sevdaya dair Ben seni, kış ortası bir kardelen gibi doğururken beyaza İlk yaz yağmuru gibi doyururken yaprağını sevdanın, yur yıkarken umutla Ses diyorum ses! Son nefeste su gibi Ya gel Ya unut beni…
çok güzel bir şiir hocam nedesem bu şiirin yanında hiç birşey güzel şiirlerinizin devamını dilerim sevgi ve saygılarımla........
Bir gölgemsen dağ gibi
Uzat, uzat ellerini,
Sat eskiciye ne kadar ürküntün varsa sevdaya dair
Ben seni, kış ortası bir kardelen gibi doğururken beyaza
İlk yaz yağmuru gibi doyururken yaprağını sevdanın, yur yıkarken umutla
Ses diyorum ses! Son nefeste su gibi
Ya gel
Ya unut beni…
sayın hocam mükemmel bir şiir okudukca haz veriyor ve insanın her defasında okuması geliyor yüreginize salık saygılarımla..