(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün İşçim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün İşçim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
resim senin ise bence yakışıklı bile sayılırsn ördekler korkak ve ürkek olur oysa ben senin şiirlerinde bunu görmedim bence sen ismini yanlış koymuşsum fakat yinede saygı duyarım nacizane fikrimi yazdım güzel şiir yazıyorsun kutlarım kardeş yüreğine sağlık sevgiler
karşıdan karşıya geçerken pervasızca davran korkma ! melekler var kurtaracak olan Bütünüyle güzeldi şiir.Kutluyorum ama bu dizeler çok hoşuma gitti hep deriz ya çocukları melekler korur öyleydi işte yüreğine sağlık
hah..kaç kişi kıvırırda kor bu mısraları hayatın tam orta yerine delikanlı,bam telinden pat diye demişsin işte diyeceğini..benim portrem bu çizdiğin kaç kişinin resmi var bu üç mısrada biliyormusun..
dudağına inen beyazlığı silme çocuk o en büyük hazinen mevsiminin en güzel baharı
Bu güne kadar üretip de tükettiremediğim bütün yazmışlıklarımı,her gece karanlığın koynuna bir ayin ritüeli gibi üflerim...Karanlığın elleriyle oynadığından habersiz bütün bebeklere, ninni tadında okurum....Bütün avutulmamışlara Ve tükenirim,öylece tükenirim bir kenarda...Çocukların çalıntı rüyalarıyla kavga ederim sessiz, sessiz... Kimse duymaz,kimse görmez,kimse bilmez devrilişimi...Sonra söverim...Kafatasım yıldızlara çarpar,güzelleşirim...Çocuk uyur büyür. Ben uyumam,küçülürüm...Öfkem geleceğimin üzerine devrilir ve ezer bütün biriktirdiğim sözcüklerimi...
Hep içimde üşüyen bir çocuk vardır.Yarınlarını kurda, kuşa...börtü böceğe yem etmiş çocukların yumrukları kadardır aslında yüreğim. Her Çarpıntısında çocuklar ağlar ben ağlarım. Kirli Ankara akşamlarından, Ege'nin soğuk sularına gömüp çıkardığım çocukluğumdur. Benim o eğri duran boynum ise içimdeki çocuğun avutulmamış yanıdır. Devrilmiş devrimci yanım o çocuğun üzerine yıkılır.Ve hiç olmayan ve hiç olmayacakmış gibi duran geleceğinin üzerine...
selam ve muhabbetlerimle
şahan çoker tarafından 12/22/2008 10:08:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
yitmesin yarınlar
geleceğe ışık olsun bu şiiir..
çok anlamlıydı dizeler ..düşündürdü hüzünde...
sevgim saygım tebriklerimle güzel yürekli çirkin..