(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOSTALJİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOSTALJİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kızlar yine bacalarda oynasa Ne hukuk tanısa ne bilse yasa Yine kuruş ile dönse piyasa Varsın olsun eski küskü elbisem
Güzel bir nostalji güzel temenniler yalniz kizlar bacada degilde cesme basinda toplansa diye gecirdim aklimdan, birazda gülümsedim dizeleri okurken,bizim zamanimiz baskaydi hersey köyümüzde,eski tat yok nerede o güzel günler,harikaydi yasae bey,beni anilara götürdü dizeleriniz,yüreginize saglik,sevgi ve saygilarimla..
Merhaba. Önceliakşam ay ışığında toprak bacalarda horon teperlerdi.kle şiirime yazdığınız yorum için teşekkür ediyorum. İzninizle bazı şeyleri açıklayayım. Bizim zamanımızda, bizim köyde kızlar çeşme başında toplanmalarından başka toprak bacalarda horon teperlerdi. Köyümüzün en harikulade olayı sis uçağının geçmesiydi. Hani "babama selam söyle" diye bağırdığımız uçak. Şimdilerde yok ama o zaman babalarımız Kars'a gurbete giderlerdi para kazanmak için. O zaman aşımız ekmeğimiz azdı ama hayallerimiz genişti. Hülasa güzeldi o günler...
Geçmişine ah etmez mi insan. O günler çok güzeldi. Geçim zordu, herkesin eli dardı , kimsenin arabası buzdolabı tv si yoktu ama mutluydu. O günleri çok özlüyorum.
insanın tekrar tekrar okuması geliyor yürekten kutlarım sizi