(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Dilencisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Dilencisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana muhtacım yürek kapına geldim İlk bakışta tutuldum aşkınla yandım Bir çığlık yükselir taa yüreğimden Bu aşk yoksuluna yüreğini verirmisin...? ********************************************** Allah Rızası için ne olur, demeniz eksik kalmış efendim. Aşk dilencisi.. Farklıydı... Saygımla!
Sana muhtacım yürek kapına geldim İlk bakışta tutuldum aşkınla yandım Bir çığlık yükselir taa yüreğimden Bu aşk yoksuluna yüreğini verirmisin...? gönlünüze sağlık.kutlarım
Sana muhtacım yürek kapına geldim İlk bakışta tutuldum aşkınla yandım Bir çığlık yükselir taa yüreğimden Bu aşk yoksuluna yüreğini verirmisin...? çok güzelldi dizeşleriniz vew bir haykırış gibi aşk ... sevgiler..
Bir yudum su ğibi aşkını dileniyorum Aşkını verirmisin şu muhtaç yüreğime Allah rızası için bir yudum sevği Bu aşk yoksuluna evet dermisin? ----------------------------------------- Bu güzel çağrıya hayır diyemez.Yürek sesinizi duyacaktır mutlaka. Çok güzeldi.Sevgiler
Sana muhtacım yürek kapına geldim İlk bakışta tutuldum aşkınla yandım Bir çığlık yükselir taa yüreğimden Bu aşk yoksuluna yüreğini verirmisin...?
o kadar güzel dilenmişsiniz ki, kim olsa yüreğini verir...sanırım sesiniz duyulur.... gerek içerik, gerek ahenk, gerek seziş, gerekse söyleyiş olarak mükemmel şiirdi... kutlarım efendim....sealm ve hürmetler...
Sana ömrümü kalbimi veriyorum Sen onu yaşatan onu güldürensin Sana yüreğimi açıp dileniyorum Bu aşk yoksuluna evet dermisin ? ================================= Çok nefis bir şiir okudum kaleminizden Yürekten Tebrikler ..
Aşkını verirmisin şu muhtaç yüreğime
Allah rızası için bir yudum sevği
Bu aşk yoksuluna evet dermisin?
Sana ömrümü kalbimi veriyorum
Sen onu yaşatan onu güldürensin
Sana yüreğimi açıp dileniyorum
Bu aşk yoksuluna evet dermisin ?
Sana muhtacım yürek kapına geldim
İlk bakışta tutuldum aşkınla yandım
Bir çığlık yükselir taa yüreğimden
Bu aşk yoksuluna yüreğini verirmisin...?
Haklısınız değerli şair,aşkta gurur olmazmış.Duygu dolu ve mükemmel bir eserdi.Tebrik ederim efendim,saygılarımla.