-Başlıksız-Ben senin erkeğin, sen kadınımsın Cesarete imza attık seninle Ben senin zamanın, sen yarınımsın Taşı yorgan yaptık yattık seninle El ele tutuşup düşman çatlattık Gün oldu yüzlerce zorluk atlattık Dertleri üst üste dizip katlattık Aşkı doyasıya tattık seninle Kalbimiz bir oldu, yollarımız bir Elimiz bir oldu, kollarımız bir Bu aşk denizinde, sallarımız bir Korkuyu zalime sattık seninle Hasreti, özlemi birlikte boğduk Hainleri yaktık biz ise soğduk Yağmur olup aşka sevdaya yağdık En çekilmez derde çattık seninle… Ceyhun ALTUNKAŞ |
değerli kardeşim şiirinde notaya almada bazı pürüzler çıktı tamam besteledim de mesela ilk dörtlükteki hece sayıları her ne kadar şiir 6+5=11 li hece kalıbıyla yazılmış olsa da bir incele her mısra farklı hecede...mesela ilk dörtlük 3+3+5=11 fakat ilk dörtlüğün ikini mısrası 4+4+3=11 üçüncü mısra ise yine ilk mısra gibi 3+3+5= 11 ve son mısrası ise 4+2+5=11
şeklinde olduğundan sorun çıkıyor nota değerleri sağlıklı oturmuyor..ben de bazı mısralarda değişiklik ve düzeltmeleri bu yukardaki ilk dörtlüğe göre yeniden yaptım..notasını en kısa zamanda temize çekip sana yolayacağım..inan saatlerce kafa yordum üstünde...fakat güzel bir şarkı oldu kanısındayım tabi amatörce bir deneme bu...ahım-şahım bir beste de bekleme benden...fakat sözlerini çok sevdim..dediğim gibi bazı mısraları yukardaki hece ölçüsüne göre mecburen değiştirdim ama sözler senin tabi..söz yazarı sensin..ben sadece yardımcı oldum bir iki yerde...kusura bakma ama istemezsen değiştirmem fakat değiştirmeyince de sağlıklı beste olmaz ve komik olur bence..sen bilirsin yine...yalnız ben ud ile henüz o kadar net ve ustaca çalamıyorum..o yüzden ses ve nota kaydını yapmam biraz zor olacak...ama yine de hiç değilse sesli olmasa bile sadece udla amatörce de olsa okumaya çalışırım belki...fakat ne derece beceriririm bilemem..eğer bir tanışın varsa bir müzik öğretmeni de olabilir rica etsen sana çalar veya musiki cemiyeti ya da belediye konservatuarından bir nota bilene göstersen bir fikir verebilir...neyse...hayırlısı diyelim artık...Bafra dışından sanat müziği formunda ilk şiirini bestelediğim kişi sensin..bu da sana ne kadar çok değer verdiğimi gösteriyor...hoşçakal...kendine iyi bak...sevgi ve selamlar...
oktayzerrin tarafından 12/21/2008 2:36:23 AM zamanında düzenlenmiştir.