(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.----- . DELİ GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.----- . DELİ GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın ömür safhaları çok güzel işlenmiş... Başa gelen çekilir... Tatlıda, acıda olsa başüstüne... Gönlüne sağlık... Beğendim... ............................................Saygı ve selamlar..
Kırıktır kanadın sevdalara uçamazsın Yorgunsun yücelerde süzülemezsin Sen sevda çöllerinde yürüyemezsin Güle bülbül olamazsın deli gönül
DELİDEN NE BEKLENİR DEĞERLİ DOST YÜREK .ARKADAŞIMIN DEDİĞİ GİBİ İSMİ ÜSTÜNDE DELİ GÖNÜL NE SÖZDEN ALIR NE NASİHATTEN BİLDİĞİNİ OKUR ,ATEŞİNE YAKAR .TÜRKÜ TADINDA ÇOK GÜZEL DİZELER MÜZİĞİDE ÇOK YAKIŞMIŞ TEBRİK EDİYOR DUYGULARINIZA YÜREĞİNİZE SAĞLIKLAR DİLİYORUM SAYGIMLA.
Merhaba Gül Yürekli Gönül sayfama uğrayıp o gül yüreğinden damlalar bıraktığın için teşekkür ederim Dilerim ki her şey gönlünce olsun mutluluk hep seninle ve hüzün senden uzak olsun İnşalalh
Gönül sayfamda beni hiç yalnız bırakmayıp yorumlarınla desteklediğin için tşk ederim Sayfamda seni görmek mutluluk vermektedir ban Gönül güllerin solmasın mutluluk sevinçler gül olup yüreğinde yaşamında saadetler getirip açsın inşallah Sevgilerle Mutlu ol mutlu kal gül yürekli şaire…
Hoş geldin sefalar getirdin gönül evime Şiirime yapmış olduğun yorum ve ilgine teşekkür ederim ederim Dilerim ki her şey gönlünüzce olsun mutluluk hep sizinle ve hüzün sizden uzak olsun Esenlik ve sevgiyle kalın ...
Sen bir küçük ırmaksın coşamazsın Sel olup derya denize ulaşamazsın Kanat açıp yükseklere uçamazsın Enginlerde kal havalanma deli gönül
Adı üstünde deli gönül, özgürdür, dilediği gibi hareket etmek onun keyfine kalmıştır. Siz ne kadar söylerseniz söyleyin o bildiğini okur. Çok güzeldi gönülle sohbetiniz, hele fondaki saz şiire derinlik katmış. Gönülden kutluyorum değerli kaleminizi ve sevgi dolu yüreğinizi Hüsamettin hocam, var olsun emekleriniz, çok beğendim.. Sağlıklı ve mutlu kalınız...
Sayılı günlerden ibaret olan oruç, yine sayılı günlerden ibaret olan hayatımıza incelik, derinlik ve zerâfet kazandırır. Hayırlı ve bereketli bir ramazan ayı diliyorum değerli ustama….
Merhaba gönül sayfamda beni hiç yalnız bırakmayan şaire Şiirime yapmış olduğunuz yorumunuz ve güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim Yüzünden gülücükler. Yuvandan saadet eksik olmasın Esenlik ve sevgiyle kalın ...
Duygularımı paylaştığınız ve yürek sayfamı ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Gönül sayfamda sizi görmek daima mutluluk vermekte bana Sevgi mutluluk saadet dolu bir yaşam seninle olsun gönlüne keder gözüne yaş dolmasın mutlu ol mutlu kal
Delilenme dur be deli gönül dur Bilirim yüreğinde sevdalar eser Kopar içinde fırtınalar poyraz olur Sen kuru dalsın kırılırsın deli gönül
Kırıktır kanadın sevdalara uçamazsın Yorgunsun yücelerde süzülemezsin Sen sevda çöllerinde yürüyemezsin Güle bülbül olamazsın deli gönül
Bak işte yürüyemedin yoruldun Kırılır küser nazlıdır huyundan Sen bir koca ihtiyar o bir ceylan Koşamazsın yorulursun deli gönül
Sen bir küçük ırmaksın coşamazsın Sel olup derya denize ulaşamazsın Kanat açıp yükseklere uçamazsın Enginlerde kal havalanma deli gönül
Güzel sevda dolu şiiri beğeni ile okudum, Küçük ırmaklar çoşsmsz ama usta birde coştumu önünde bent dayanmaz Zevk aldım okurken, hele müzik çok hoştu şiire bir başkalık kazandırmış Kalemine yüreğine sağlık Selam ve saygılar
Sen bir küçük ırmaksın coşamazsın Sel olup derya denize ulaşamazsın Kanat açıp yükseklere uçamazsın Enginlerde kal havalanma deli gönül..............................EY GONUL LAF DINLEMEYINCE SOZ GECIRMEK ICIN KONUSURUZ BU SIIRDE BOYLE BIR GUZEL OLMUS SAYGI BIRAKIYORUM YAZANA VE KISIYE.....
Gönül sayfama uğrayıp o gül yüreğinden damlalar bıraktığın için teşekkür ederim Dilerim ki her şey gönlünce olsun mutluluk hep seninle ve hüzün senden uzak olsun İnşallah...
Gönül sayfamda beni hiç yalnız bırakmayan vefalı dost şaire Yorum ve ziyaretin için tşk ederim Gülsün gül yüzün solmasın Mutluluk yüreğinde gül olup açsın dileklerimle Mutlu kal....
Başa gelen çekilir...
Tatlıda, acıda olsa başüstüne...
Gönlüne sağlık...
Beğendim...
............................................Saygı ve selamlar..